duminică, 1 septembrie 2013

CUTREMURUL DESPRE CARE AM SCRIS , A AVUT LOC IERI , 31 AUGUST 2013 , ORA 12,21 ! !

                                                   Bună dimineaţa, fraţilor !

Mă grabesc să merg la SFANTA BISERICĂ, aşa că o să trec direct la subiect .
Scriam pe 29 august 2013, pe BLOG, ca UN CUTREMUR se va face simţit...., şi iată că ieri 31 August 2013, ora 12,21, a avut loc în zona Vrancea UN CUTREMUR cu magnitudinea de 3,7 grade pe scara RICHTER..
Stiu ,o să spuneţi că de ce n-am stiut data si locul; asta nu am de unde să stiu, dacă nu mi s-a spus de SUS!
Am dorit să consemnez acest lucru, pentru a mai spulbera  din îndoielile ,celor care, încă se mai îndoiesc, în toate câte scriu eu, aici pe Blog.
 Acum o să merg cu dragoste şi cu smerenie la SFANTA BISERICĂ, şi vă rog, pentru sufletul vostru, mergeţi şi voi, cei care puteţi.
                                                   Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu