marți, 20 august 2013

PREA SFÂNTA CUVIOASA PARASCHEVA , ÎN ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU ! O ALTĂ LUME ! LUMEA CEA VEŞNICĂ !

                                                           16  IULIE  2005, ora 23,28 !

Eram singura, în camera mea, şi mă rugam, la PREA CUVIOASA PARASCHEVA,de la IAŞI, ;Îi mulţumeam, pentru că se roagă pentru noi, acolo SUS, în CERURI.
Şi ochii mi se închid, ca întotdeauna, fară voia mea şi astfel văd, UN CER de noapte, şi în CER, se deschide un alt CER ,numai al LUI DUMNEZEU, în care, vad UN SOARE MARE, galben, UN SOARE, ce aducea ca un tunel de LUMINA DE SOARE. Stralucirea acestui SOARE, al LUI DUMNEZEU, era de un infinit de ori mai mare, decat SOARELE nostru, pe care îl vedem şi ne bucura ,zi de zi.
Apoi, văd O ALTĂ POARTĂ, în CERUL SFANT, cu LUMINA ca de Soare, şi cu multă verdeaţă, vegetaţie, multă, cu stralucire si clori intense, de la stralucirea SOARELUI CERESC.
Era O POARTA, rotundă, ce te întâmpina, cu vegetaţie dumnezeiasca şi cu flori colorate si stralucitoare, cum numai în ÎMPĂRAŢIA LUI DUMNEZEU, EXISTĂ.
PREA  SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA, este în ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU, iar chiar în faţa ei, sta SOARELE, CERESC, care este cu mult mare si infint de stralucitor !Prea Cuvioasa PARASCHEVA, avea veşminte albastre, catifelate, şi ochii Ei, se ridicau la CERUL din ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU, şi dădea mereu din cap, privind în sus, ca şi cum, DUMNEZEU ,vorbea cu EA, iar PREA CUVIOASA, dădea din cap, ca este de acord şi că va face întocmai.
De vreo 5 - 6 ori, a dat din cap, CUVIOASA PARASCHEVA, cu ochii ridicaţi la CERUL din CER.
Am fost pe 15 august 2013, la IAŞI, la MITROPOLIE, unde se află, RACLA cu SFINTELE MOAŞTE, A PREA CUV. PARASCHEVA.
Am stat la rând, am ajuns şi m-am rugat Ei, am atins MÂINILE PREA CUVIOASE, peste vesmântul Ei, şi mă rugam, sprijinită fiind, cu fruntea de RACLA SFÂNTĂ.
Şi aşa văd , într-o clipită, cum deasupra SFINTEI RACLE, plutea O STELUŢĂ, argintie cu stralucire ca de oglindă, plutea la o palmă deasupra RACLEI SFINTE, de la MÂINILE SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA, până la picioarele Ei. Câteva secunde, a durat totul,  cât eu m-am rugat Ei.
Eram tare bucuroasa, văzând că, PREA CUV. PARASCHEVA, mi-a dat UN SEMN, arătându-se sub forma acelei steluţe argintii.
Dragii mei, dacă puteţi şi aveţi dragoste şi tragere de inimă, mergeţi de pe acum, la PREA CUV. PARASCHEVA şi nu lăsaţi, pâna la ZIUA PREA CUV, din 14 octombrie., când, din pricina aglomeraţiei şi a oboselii adunate, nu o să vă puteţi bucura de câteva secunde măcar, pentru a vă ruga, şi a atinge SFINTELE MOAŞTE, ale PREA SFINTEI CUVIOASE PARASCHEVA, facătoare de MINUNI.

                                    Cu dragoste, MARIA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu