duminică, 25 august 2013

ÎNTÂLNIREA, ESTE FOARTE APROAPE DE VIITOR !

                                                     24  August  2013, ora 3,15 noaptea !


Dormeam, dar m-a trezit O LUMINĂ, albă, foarte stralucitoare, care mi-a luminat ochii mei închişi. ,şi astfel văd, UN CER de noapte transparentă, şi în aer,  deasupra Pământului, la 3 m de Pământ, scria cu litere mari, de LUMINĂ ALBĂ, aşa :

                    "ÎNTÂLNIREA , ESTE  FOARTE  APROAPE  DE  VIITOR !
 (acestea le-am auzit şi văzut scris,în aer, în noaptea albastră). Apoi un alt GLAS, continuă:
                     ADICĂ , MAI  BINE  SPUS , SIMBOLUL "!

Dragii mei, eu nu ştiu cum să interpretez aceste cuvinte, dar ceea ce ştiu, este a le scrie, exact aşa cum le-am auzit şi văzut.
După doar 2 minute, aud UN ALT GLAS, mai aspru, care spune aşa ;

                    "DECI , SĂ  SE  RIDICE  DRUMUL  ÎN  CALEA  LOR !
                      SĂ  SE  RIDICE !".

 Fraţilor, să nu vă lăsaţi niciodată de CREDINŢA  ,în DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI !
CREDINŢA, este scara de urcat, spre ÎMPĂRĂŢIA LUI DUMNEZEU.
Oricâte necazuri şi încercări veţi avea, rugaţi-vă neîncetat, la BUNUL DUMNEZEU, ca să vă dea putere , ca să rezistaţi la toate încercările, care vin de la DOMNUL şi MÂNTUITORUL nostru.
Sunt multe persoane, care încearca cu orice preţ, ca să vă facă să renunţati, la CREDINŢĂ. la SPERANŢĂ, la NĂDEJDEA în  BUNUL  DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, şi vin cu diferite vorbe si explicaţii logice, spun ei, dar să nu le daţi crezare, deoarece, sunt puse de satana, ca să-şi adune mulţi adepţi de partea sa, şi să vă îndepărteze de DUMNEZEU CEL ATOTPUTERNIC .
SFINTELE BISERICI, fraţilor, nu le lăsaţi goale, ci mergeţi şi vă hraniţi sufletul, cu ale LUI HRISTOS CUVINTE, şi cu a SA LUMINĂ !
În SFANTA BISERICĂ, este mântuirea noastra, nu stând singuri acasă şi rugându-ne singuri !
Mântuitorul ne spune aşa :
              "ACOLO , UNDE SE VOR ADUNA,  DOI SAU TREI  ÎN  NUMELE  MEU, ACOLO VOI FI ŞI EU , ÎN MIJLOCUL LOR "!
Dragii mei,primiţi-L pe IISUS  HRISTOS, în inimile şi-n sufletele voastre, aşa cum şi EL, v-a primit pe voi, pe noi toţi, în braţele SALE, şi ne-a iertat păcatele, mântuindu-ne sufletul.
                                    Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu