duminică, 25 august 2013

DĂ - MI MIE , PĂTIMIRILE TALE , DOAMNE IISUSE HRISTOASE !

         X                                                 28  Iulie  2005, după amiaza !

Eram la serviciu, şi brusc, îmi aud GLASUL sufletului meu, care spune aşa ;

                     "CHIAR  ŞI  PENTRU  SUFERINŢELE  PE - NDELETE , I - AŞ  CERE  DOMNULUI  NOSTRU  IISUS  HRISTOS , SĂ - MI  DEA  MIE , PATIMILE  LUI "
                      RUGĂCIUNE !   RUGĂCIUNE, CĂTRE  TINE  PLEC, ŞI - MI PLEC  GENUNCHII "!

Moment în care, mă văd pe mine, în colţişorul meu de Rai, în camera mea, stând în genunchi, având o eşarfă albă pe cap, şi rugându-mă la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI.
Dragii mei, aproape în fiecare Rugaciune a mea, către MÂNTUITORUL  HRISTOS, ÎL rog, să-mi dea mie păcătoasa PĂTIMIRILE SALE, pentru că, EL este fara de păcat, şi că eu, sunt cea care trebuie să pătimească,. căci sunt plină de păcate şi că mult L-am supărat. De fiecare dată, când mă rog aşa, mă simt tare aproape de MÂNTUITORUL, şi simt MÂNA LUI, ocrotitoare asupra mea., cum mă mângâie şi îmi dă putere şi curaj.
Puţin mai târziu, aud alt GLAS, care spune aşa ;

                  "DOAR , Îi  FACE  BINE !
                   PE  IUNIMEA  TREIMII , DA ?

Apoi, îmi aud propriul Glas, care spune aşa , fără ca eu să deschid gura mea, citez ;

                  "CEL CARE  ARE  UNIMEA !
                    CEL  CARE  ARE  ADEVĂRUL !
                     CEL CARE , MI  L - A  DAT  MIE "!

Şi m-au uimit aceste CUVINTE, şi iar am prins noi puteri, scriind aici pe BLOG, şi întărind CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU, pe care mi L-a dat mie, ca eu, să vi-L spun vouă fraţilor, pentru ca şi voi, la rândul vostru, din dragoste faţă de HRISTOS, să-L spuneţi semenilor.
Să nu vă îndoiţi, nicio clipă de toate câte scriu, căci, nu sunt de la mine ! Aşa cum ne auzim unul pe altul, cum ne vedem unul pe altul, eu aud GLASUL LUI DUMNEZEU şi văd MINUNILE SALE, şi prin PORUNCĂ SFÂNTĂ, le scriu aici, cu inima, cu sufletul şi cugetul.
                                      Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu