joi, 25 iulie 2013

ŞI A FOST , GLASUL LUI DUMNEZEU ! UN ADEVĂR ŞI O MUSTRARE , VENITE DIN CER ! GLASUL LUI DUMNEZEU , S - A FĂCUT AUZIT !

           B                                               14  Septembrie  2005, ora 6 dimineaţa !

Dragii mei, mai întâi, aş dori să vă mărturisesc că, am încercat să-i spun soţului meu, MIHAIL ,  ceea ce eu trăiesc, văd şi aud, şi faptul că, trebuie să dormim separat.
Soţul meu, care era un ateu convins, fireşte că nu i-a convenit, şi ne-am certat, pe acest motiv..
Până la urmă, el trimiţându-mă  la psihiatru, precum fac şi alţi semeni de-ai noştri, aici pe Blog.
Nu am ţinut seama, de părerile şi jignirile pe care mi le-a adresat soţul meu, ci, plânsă şi tristă, ,că nu mă înţelege, ne-am separat, cu , camerele de dormit. Fiecare, dormim şi în prezent separat, ca fraţii, şi acum în aceste momente, ne înţelegem minunat, numai ,eu sa nu aduc vorba, de toate cate ,vad si aud.
Şi în acea seara, de 13 sept.2005, m-am rugat mult la BUNUL DUMNEZEU şi la MAICA DOMNULUI, cu lacrimi şiroaie,  care îmi ardeau obrajii, ca să-l ajute şi pe soţul meu, să se întoarcă la CREDINŢĂ, şi să nu mai spună că, DUMNEZEU ,nu ar exista, sau că, eu am halucinaţii, când spun ca traiesc asemenea MINUNI.
Şi iata că, în dimineaţa de 14 sept 2005, ma trezeşte UN GLAS UNIC, GLASUL  LUI DUMNEZEU, care spunea aşa :
                     "MIHAILE , MIHAILE ! DE  CE , O OROPSEŞTI  , PE  NEVASTA  TA ?
                      TU AI , HALUCINAŢII  MIHAILE  !
                      NU  EA ,  SINGURĂTATEA  LUMII  "!

Aşadar, dimineaţa, m-am dus la soţul meu, plângând, şi i-am aratat, ce am scris, şi i-am povestit, cum l-a mustrat DUMNEZEU !
Daca a crezut, în acele clipe ? Sigur ca ,nu ! Dar l/am asigurat ca, din acea zi, vom dormi separat, indiferent de ce va spune despre mine, si de ce va crede. Asa suntem si in ziua de astaziş suntem soţ şi soţie, ne înţelegem, minunat, şi trăim ,ca fraţii.
Iar soţul meu, de 4 ani, încoace, a devenit ,un om credincios, cu frica de DUMNEZEU, care posteşte, se închină, merge la SFANTA BISERICA, se spovedeste si se împărtăşeşte, într-un cuvant, DUMNEZEU, i-a dat şi lui un necaz, din care nu putea ieşi, decât daca se ruga LUI,ca sa-l scapeş şi...l-a scapat. Iar soţul meu, a ştiut că, a fost MÂNA LUI DUMNEZEU, care l-a scos din necaz.
Deci, fraţilor, nu aşteptaţi, ca să vi se întâmple ceva rău, pentru a vă întoarce la CREDINŢĂ, ci din dragoste, întoarceţi-vă la DUMNEZEU, şi la MAICA DOMNULUI, şi aşa, veţi avea pregătit în CERUL SFANT, loc, în ÎMPĂRĂŢIA , LUI DUMNEZEU!  Căci, iata ce spunea UN GLAS, puţin mai târziu, citez :

                        "IATĂ , ADEVĂRUL  AI IUBIT !
                          IATĂ , ADEVĂR , AM  VESTIT  VOUĂ "!

Dragii mei, şi eu, ADEVĂR , VĂ ADUC VOUĂ !  ADEVĂR, DIN CUVĂNTUL ADEVĂRAT, AL LUI DUMNEZEU ! CREDEŢI  NUMAI , ŞI  NU  VĂ  ÎNDOIŢI !
Eu nu sunt omul, care caută să obţină ceva, din ceea ce scriu ! Nimic, din bogăţiile lumii acesteia, nu mă leagă; nu-mi trebuiesc ! Nu vreau nici laude, nici faima, nici bogăţii, absolut nimic! Ci doresc, să fac voia LUI DUMNEZEU, facând cunoscut CUVÂNTUL LUI, chiar dacă, primesc, cuvinte de ocară.
                                               Cu dragoste,
                                                                Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu