duminică, 28 iulie 2013

O FOST CUTREMURE !!! URAGANUL CATRINA !!!

                                                     7 Septembrie  2005, ora 2,48 noaptea !

Dormeam la această oră, dar UN GLAS, puternic, mă trezeşte şi spune aşa :

                 " O  FOST  CUTREMURE ! (un glas, spune ):
                   ŞTIAM !
                   ŞI - O  SĂ MAI  TRAGĂ , ÎNCĂ  UNUL !
                    O  SĂ   SE  TRAGĂ , UNUL  ŞI  MAI  MARE "!

Apoi, un alt GLAS, spune :
                   "HAI , SPUNE  DESPRE  CATRINA !
                     DA !  URAGANUL  CATRINA !
                    AM  SCĂPAT  DE  ĂLA !
                    ŞI....VINE  ALTUL !

Clipă în care, văd cu ochii închişi, câteva persoane, la o masă, care notează ,ceva într-un caiet, şi dintr-o dată, o ceaţă densă, îi învăluie, cu totul şi nu se mai vede, nici în CER, nici pe Pământ.  Semn că, URAGANUL..., îşi intra în drepturi.
Ş aud GLAS, rugător, care se roagă aşa :

                 "NOAPTEA  ASTA , LUMINĂ !
                  LUMINĂ, DIN LUMINĂ ! DUMNEZEU  ADEVĂRAT !
                  DOAMNE, IISUSE HRISTOASE ,
                 PREA SFÂNTĂ , NĂSCĂTOARE  DE  DUMNEZEU ,
                  MAICA  LUMINII  !
                 VINO  LUMINĂ "!
                 AŞA !  SĂ  TRAGĂ  CLOPOTELE !
                 MILUIEŞTE - MĂ  DOAMNE, DUMNEZEUL MEU,
                  ŞI  MAICA  LUMINII "!

Dragii mei, să strigăm şi noi, la MÂNTUITORUL şi DUMNEZEUL nostru, aşa :
                "DOAMNE, IISUSE  HRISTOASE, FIUL LUI DUMNEZEU ,  MILOSTIV FII MIE, PĂCĂTOSUL "!
                                    Cu dragoste şi preţuire , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu