duminică, 14 iulie 2013

MERGEŢI , S - O VEDEŢI , PE FECIOARA MARIA ! SPUNEŢI , CE VEDEŢI !!!

                                                   16 August 2005, ora 6 dimineaţa !


                        "MERGEŢI , S - O  VEDEŢI , PE  FECIOARA  MARIA  !!!
                         SPUNEŢI , CE  VEDEŢI  !!!
                         MERGEŢI , S - O  VEDEŢI , PE  FECIOARA  MARIA !!!
                         SPUNEŢI , CE  VEDEŢI "!!!

Aşa striga, UN GLAS, ce făcea să răsune şi CERUL şi Pământul, dimineaţa, când ,eu încă mai dormeam.
M-am cutremurat, de cele auzite, am deschis ochii, şi mi-am notat repede, cele auzite, ca nu cumva, în clipa următoare, să le uit.
Si după cum vedeţi, dragii mei, spun , si scriu, tot ce vad, şi tot ce aud, pentru ca şi voi, ce ce credeţi în PUTEREA LUI DUMNEZEU, să luaţi aminte, şi să nu iubiţi, niciodată, în viaţa voastra, pe cineva mai mult, decât pe DUMNEZEU ! Cel ce va face, aşa, nu va fi vrednic de DUMNEZEU.
DUMNEZEU , ne-a creat, EL ne dă toate, câte avem nevoie, şi numai pe EL, TREBUIE SA-L IUBIM CEL MAI MULT ,cu toată fiinţa noastra.
Puţin mai târziu, aud GLAS, care spune aşa :

                    "DECI , MAI  RĂMÂNE , O  ŞANSĂ  !
                      SĂ  NE  SMERIM  , NU ? (si un alt GLAS, spune ):
                      DA !  DAR ,  NU  NUMAI , CU  INIMA!
                      CI , ŞI  CU  SUFLETUL , ŞI CU , CUGETUL  CURAT  !

Si iarasi, un alt GLAS, spune :

                   "VEZI  CĂ  TE - A  ÎNTĂRIT  DUMNEZEU  ?
                     N - ARE  DE  CE , SĂ - ŢI  FIE  FRICĂ !
                      UNUI  OM  , CARE - I  CU  CREDINŢĂ , ÎN DUMNEZEU , NU -I  E FRICĂ , DE  NIMIC  !
                                            Fraţilor !
Să nu vă temeţi, de nimeni şi de nimic! Nici măcar de MOARTE ! MOARTEA, NU EXISTA ! VIAŢA VEŞNICĂ, EXISTA ! Moartea, e ca o trecere, dintr-o ŢARĂ în alta, precum ,vă aflaţi mulţi dintre voi.
Seara, ne culcăm, nu-i aşa ? Ei bine ! Aşa e , şi cu Moartea !  Adormim, ne lăsăm trupul de carne, în Pământ, şi zburăm cu sufletul, de unde am venit. Adică, la DUMNEZEU !
Aşadar, CREDINŢA ÎN DUMNEZEU, ne scapă de toate necazurile şi de toate suferinţele.
CREDEŢI ŞI....CERCETAŢI !
                                                     Cu dragoste, Maria                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu