vineri, 12 iulie 2013

ÎN MÂINILE TALE , O ADUC ! ÎN MÂINILE TALE , ŞI - N MÂINILE , BĂTRÂNULUI IOSIF ! DĂ - MI DOAMNE , MOARTE ! MOARTE , PĂCATELOR MELE !

                                                   1 august 2005, ora 6,14 dimineata.

Eram trează, dar ,mai stăteam în pat, cu ochii închişi, când, brusc, aud GLAS, care spune cu tărie, aşa :

                     "ÎN  MÂINILE  TALE , O  ADUC  !
                       ÎN  MÂINILE  TALE, ŞI - N MÂINILE  BĂTRÂNULUI  IOSIF "!
                       "DOAMNE ! ÎMPĂRATE  CERESC , MÂNGÂIERILE !
                       MÂNGÂIERILE , ÎMPĂRĂTESEI , ÎMPĂRĂTESELOR "!

Fraţilor, cât de minunat şi DUMNEZEIESC lucru, este să simţim, DRAGOSTEA ,ce se revarsă asupra noastră, de la ÎMPĂRATUL CERESC, şi MÂNGÂIEREA, MAICII DOMNULUI, pentru sufletul nostru, şi a fiinţei noastre.
Atunci, când gustam din dulceaţa DRAGOSTEI LUI DUMNEZEU, nu mai putem trăi, fara de ea ! Este, precum, aerul pe care îl respirăm şi fara de care, nu putem supravieţui.
Puţin mai târziu, îmi aud , propriul GLAS, glasul sufeltului meu, care il imploră pe DUMNEZEU, aşa :

                       "DĂ - MI  DOAMNE , TOATE  CÂTE  VOIEŞTI , TU !
                         ŞI  MOARTE , DOAMNE  !
                       MOARTE , PĂCATELOR  MELE !".

Dragii mei, să ne rugăm şi noi, la BUNUL DUMNEZEU şi la MĂICUŢA DOMNULUI, ca să ne dea ,putere, ca să trecem peste toate necazurile, din viaţa noastră, precum şi ...."MOARTE, PĂCATELOR NOASTRE ".
Si astfel, sufletul nostru, va fi uşor şi curat, plin de LUMINA , ÎNVIERII  LUI HRISTOS !
                                   Cu preţuire şi dragoste,
                                                                      Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu