sâmbătă, 13 iulie 2013

CE TE UIŢI , LA MINE ? FRANCEZII , NE VOR IMPUNE , ÎN LISTE ....!

                                                         6 August  2005, ora 6, 16 dimineaţa !

Încă mai stăteam în pat, cu ochii închişi, şi chiar dacă nu dormeam, mai leneveam puţin ,în pat, când,  îmi aud , propriul GLAS, care spune aşa ;

                        "MULŢUMESC , TARE MULT , BUNULUI  DUMNEZEU , CARE  MI-A DAT  PUTERE , ŞI VOINŢĂ...."!
Moment în care, văd cu ochii închişi, TURLA, unei SFINTE BISERICI, dar, fara SFÂNTA CRUCE, în vârful ei.
Un alt GLAS, întreabă :
                                   "CE  TE UIŢI , LA MINE ?
(si un alt glas, raspunde cu dragoste mare ):
                                    MĂ  UIT , CĂ  TU  TE UIŢI , ŞI  LA  SĂRACU.....
                                    TU , DOAMNE, DOAMNE, DOAMNE "!

Aşa este, dragii mei, DUMNEZEU, se uită şi la cei buni ,şi la cei răi; îi ajută şi-i iubeşte la fel, şi pe cei buni şi pe cei răi.
Şi iata că. după doar puţin timp, aud GLAS, care spune tare îngrijorat aşa :

                           "UZI , STRUCTURILE  TECTONICE !
                             CA  SĂ  NU  SE FRECE , UNA DE ALTA , ŞI SĂ SE SPARGĂ !
(dar un alt GLAS, răutăcios, spune, frecându-şi el, mâinile sale, aşa :
                            "ASTA  VREAU "!
Dragii mei, noi nu vrem acest lucru, pentru că, asta ar însemna, să aibă loc, CUTREMURE mari, care ar aduce, atât pagube materiale, cât şi pierderi de vieţi omeneşti.
Puţin mai târziu, aud alt GLAS, care spune , un mare ADEVĂR, citez :

                        "FRANCEZII , NE VOR  IMPUNE ,ÎN LISTE !
                         ÎN  LISTELE....,PÂNĂ  CÂND, NE PĂRĂSESC '!

Dragii mei, eu nu vă părăsesc, ci vă spun cu drag, că ne vom întâlni şi mâine, când voi veni, cu alte şi alte MARTURII, de EXISTENŢĂ a LUI DUMNEZEU, de EXISTENŢĂ a MAICII DOMNULUI, şi a tuturor SFINŢILOR  SĂI .
                                Cu dragoste,
                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu