marți, 11 iunie 2013

TAINA GĂSIRII , VERIGHETEI MELE !!!

                                      HRISTOS  A  ÎNVIAT, dragii mei !
                                         ZI de martie ,2013 !

Dragii mei, imi scosesem, verigheta de pe deget, pentru ca ,ma strangea. Si am pus-o, atat de bine, ca, nu am mai gasit-o ,pana acum, zilele acestea.
Asa dupa cum stiti deja, eu vad cu ochii inchisi, cele nevazute in mod firesc, si aud, glas, pe care nu-l putem percepe cu urechile noastre. Deci, intr-o noapte, ma trezeste ,O LUMINA , alb - albastra, stralucitoare, ca un fulger, LUMINA, care ma face sa tresalt, de pe pat, si asa cu ochii inchisi, vad, cum ,intunericul dispare, toate obstacolele lumesti se topesc, si vad, CERUL noptii, albastre catifelate, care se deschide, ca o cotina, si in CER, vad, UN BRAD, un BRAD, verde, impodobit doar, cu un inel, ca o verigheta. Era, argintie, si stralucea, precum O STEA, in stanga BRADULUI, la mijlocul lui.
Pentru moment, nu am dat importanta, dar, m-a dus gandul, ca, daca mi-am pierdut verigheta de argint, nu este cazul, sa fiu prea trista, căci, DUMNEZEU, mi-a aratat , O VERIGHETA, in CERURI.
Deci, puteam sa stau si fara ea, dar, daca ma intreba sotul meu, unde este ?
Si mi-am cumparat alta, asemanatoare, am lasat-o la SFANTA BISERICA, la PARINTELE ,ca sa o binecuvinteze, si dupa un timp, am inceput, ca sa o port.
Dar,intr-una din zile, cand am deschis, O CARTE SFANTA, de RUGACIUNE si TAINE DUMNEZEIESTI, la o pagina, unde voiam eu, ca sa citesc, ce credeti, ca era acolo? Ce credeti, ca am gasit ?  VERIGHETA , mea, cea pierduta, de mult timp, pe care, eu o pusesem acolo, si uitasem de ea,
Dupa cum vedeti, dragii mei, DUMNEZEU PREA BUNUL,  a cunoscut ca eram necajita,in sufletul meu, mi-a aratat ca este la EL ,(adica in CARTEA SFANTA ), dar eu, nu am stiut, a talmaci, ce inseamna, verigheta in bradul din CER, ca apoi, DUMNEZEU, sa ma duca, la CARTEA SFANTA.,din casa de la mine, si sa ma faca, sa o deschid si sa o gasesc.
Fireste, m-am bucurat enorm, nu atat pentru verigheta, ci pentru modul misterios, in care am gasit-o.
De aceea, spun de multe ori, ca nu stiu eu, a talmaci, ci doar...a scrie, cu dragoste si cu smerenie.
                                         Tot cu dragoste,
                                                                   Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu