luni, 24 iunie 2013

STEAUA , SUS RASARE, ÎN VÂRFUL SFINTEI CRUCI !

                                               Bine v-am gasit, dragii mei !

                                                  7 dec.2009 , ora 1,15 noaptea !

Ma rugam si brusc, vad cu ochii inchisi, in inima Pamantului, UN CER , de noapte. In CERUL, din Pamant, vad doua mâini, care ţineau O SFÂNTĂ CRUCE !
Vad cum de la vârful SFINTEI CRUCI, ce stralucea in noapte, ia fiinţă , puţin câte puţin, O STEA MARE, albă, orbitor de stralucitoare.Atat de mare era STEAUA, încât SFANTA CRUCE de LUMINA, se topise, nu mai exista. Acum ,vedeam in CERUL de noapte, de sub Pamant, O STEA, MARE , luminoasa, care radia LUMINĂ, numai in jurul  ei.
Aud UN GLAS, care spune :

                 "ŞI ACUM SA VEDEM ,CE NE OFERĂ , ORAŞUL...ETLEEM ! (si un alt Glas, revoltat parca, intreaba:)
                         BETLEEM ???! ((dar primul Glas , spune hotarat):
                         NU !!!  ETLEEM ! "
Si vad scris in noapte...              ETLEEM !
Deci dragii mei, dupa cum vedeti ,BETLEEMUL , de care am auzit noi, si-l stim noi, este de fapt ETLEEM.

Glasuri dulci si duioase, canta impreuna :

                            "BUCURA-TE !  BUCURA-TE !
                              BUCURA-TE CEEA CE ESTI CU DAR , DARUITA !
                               MARIE , DOMNUL ESTE CU TINE !

Dragii mei, bucurati-va si voi, ca sunteti sanatosi, si ca aveti o familie, iar BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, este cu fiecare dintre voi, in fiecare clipa.
                             Cu dragoste,
                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu