miercuri, 19 iunie 2013

ŞI IAR S-A ÎMPLINIT !

                                                HRISTOS  S-A  ÎNALTAT, dragii mei !

Scriam, cu o noapte in urma, cu titlul...COŞMARUL TRAIT DE MINE..., ca vom avea parte ,in continuare, de inundatii, si de multe furtuni si vijelii.
Si iata dragii mei, ca tot asta noapte, la SUCEAVA, (Burdujeni), a avut loc, O FURTUNA puternica, ce a facut multe pagube materiale, si a adus multa suferinta si lacrimi.
Cautati si va convingeti, ca toate cate scriu, rand pe rand, in timp, mai scurt , sau mai indepartat, se implinesc.
Spuneam, ieri noapte, ca, am simtit in gura mea, gustul fumului negru, al zgurii, si iata ca, fulgerul, a lovit, o constructie din lemn, la SUCEAVA, si a luat foc, si chiar spunea la tv, astazi, ca iesea un fum negru, innecacios, ca o zgura, exact cum m-am exprimat si eu.
Deci, cu doar cateva ore inainte, de a se intampla, eu le-am vazut, aceste evenimente nedorite.
Dar vom mai avea ,dragii mei, nu numai in ROMANIA, si in alte ţări, parte de tornade puternice ,taifunuri, puhoaie de apa, si chiar cutremure, de o mai mare intensitate.
Vom afla, nu peste prea mult timp, de alte necazuri, aduse de aceste fenomene atmosferice.
Sa ramanem, credinciosi si buni, si vom fi aparati de toate relele.
                                       Cu dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu