luni, 17 iunie 2013

PE CE , SĂ NE SUIM LA CER ??? PE CE , SĂ VENIM LA LUME ???

                                           HRISTOS  S-A  INALTAT, fratilor !


"PE CE SA NE SUIM LA CER ?
Am facut noi, multe fapte bune ? Am mers noi la SFANTA BISERICA, macar duminica? Am postit, noi ? Ne-am marturisit la PREOT ? Ne-am invrednicit noi, ca sa primim,.PREA SFANT si PREA SCUMP, TRUP SI SANGELE, DOMNULUI ? (SFANTA SI DUMNEZEIASCA ,IMPARTASANIE?).
Am imbracat noi, pe cel gol? Am hranit noi, pe cel flamand ? Am ajutat noi, pe batrani, pe bolnavi, pe vaduve?
Am pazit noi si am plinit, PORUNCILE lui DUMNEZEU ?
Ne inchinam noi, seara, dimineata ?
Daca nu facem, nimic din toate acestea, sau daca facem foarte putin, din toate acestea, atunci, putem sa ne punem si noi intrebarea, ca si GLASUL din CERUL SFANT, asa:

                  "PE CE, SA NE SUIM LA CER ???
                   PE CE , SA VENIM LA LUME ???"

Ganditi-va, FRATILOR ! Toate cate am enumerat mai sus, sunt ca niste SCARI, care duc in IMPARATIA LUI DUMNEZEU !
Dar ,daca oamenii, au uitat de DUMNEZEU, si nu impinesc PORUNCILE, nu fac fapte bune, cum ne vom putea noi, urca la CER?
Cum sa mai vina ,la LUME, SFINŢII, LUI DUMNEZEU ?
Cum ? Pe ce sa vina ? Pe ce sa urcam ?
Cand ,exista , atat ură, intre oameni, intre frati si surori, intre parinti si copii, de la bogatiile lumestei, degrab trecatoare, care sunt, ca si cenusa, in FAŢA LUI DUMNEZEU.
Neaparat, trebuie, sa pregatim, SCARA la CER, pentru ca sa putem urca, si pentru ca, SFINTII, sa poata veni la noi, in ajutorul nostru.
 Cu dragoste si cu speranta ca, vom face fiecare dintre noi, SCARA LUI DUMNEZEU, din RUGACIUNILE si FAPTELE BUNE, va spun, ca de fiecare data,
                                     Cu dragoste,
                                                        Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu