marți, 11 iunie 2013

MOR RĂNIŢII ! MOR RĂNIŢII ! MURIM NOI , DAR AZI, ŞI MÂINE ! VREMEA ASTA VITREGĂ ..........

                                                     HRISTOS  A  INVIAT, fratilor !
                                                        11 iunie 2013, ora 6,15 dim.!

Eram treaya, astayi dimineaţă, dar,încercam ca să mai aţipesc, puţin. UN GLAS, însă, nu m-a lasat, deloc in pace, si-mi spune, tare asa:

                             "VREMEA  ASTA , VITREGĂ , VINDECĂ  INTEGRAL ,PISTOL, IN JUDEŢUL ILFOV "!
Dragii mei, nu stiu eu, a talmaci, dar, dat fiind faptul ca, mi s+a impus, pur si simplu, ca sa scriu,in al meu caiet de suflet, m-am supus ,si....am scris.
                                         19 noiembrie 2003, ora 5,27 dimineata.

Era o dimineata, racoroasa, de iarna, cand,inca mai dormeam si aud GLAS, care striga cu disperare, asa:
                                        "MOR RĂNIŢII  !  MOR  RĂNIŢII  !
                                         SA NU FI EXTINS, LA BISERICĂ ?
                                         MURIM  NOI, DAR , AZI SI MÂINE !

Clipa in care.,vad cu ochii inchisi,  UN PERETE, la Rasarit, plin de SFINTE ICOANE, si in mijlocul lor, vad O ICOANA SFANTA, sub forma unui romb, in care era reprezentat, UN SFANT, in vesminte albastre, stralucitoare, cu barba alba,pana in piept, cu parul alb, SFANT care, inviaza, scoate MAINILE SALE, din SFANTA ICOANA, si le intinde inafara, spre mine, aratandu-mi PALMELE SALE, goale !
Auzeam cu uimire, respiraţia SFANTULUI, care era mai greoaie, vedeam pieptul lui, cum se umfla ,cand respira ,auzeam soaptele respiratiei SALE.
SFANTUL, din SFANTA ICOANA, rombica, era viu, in carne si oase, iesise, din SFANTA ICOANA, imi aratase PALMELE SALE GOALE, semn ca, nu luam nimic cu noi, si care SFANT, semana uluitor de tare, cu SFANTUL APOSTOL , ANDREI, cel intăi chemat ,al ROMÂNIEI, si pe care, noi, IL praznuim, in fiecare an, la 30 noiembrie !
Dragii mei, si noi, cand vom pleca din asta LUME, din astă,VIAŢĂ, vom pleca, tot cu mainile goale !
Asadar, daca mainile noastre vor fi goale, la plecarea din asta Lume, sa avem grija de SUFLET, si sa-l lumina, cu RUGACIUNEA, cu FAPTELE BUNE, cu MERSUL LA SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE, si atunci, nu ne va păsa, ca avem palmele goale, căci, vom fi adunat în SUFLET, LUMINA FAPTELOR BUNE, LUMINA LUI HRISTOS, DOMNUL SI DUMNEYEUL NOSTRU !
                                         Cu dragoste si pretuire,
                                                                              Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu