marți, 11 iunie 2013

LUNA , DE PE CERUL NOPTII , DISPARUSE !!! O CIFRĂ , ÎN LOCUL LUNII , DE PE CERUL , DE NOAPTE !

                                                   HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !
                                                     11  Iunie 2013 , ora 3,30, zori!

Dormeam si brusc, O LUMINA , alba stralucitoare, ca un fulger, ma trezeste, dar nu deschid ochii, nici daca asa vrea, căci ,raman inchisi, fara voia mea, si asa vad ,UN CER de noapte albastra,  senin, si pe CER, in locul LUNII, care ne lumineaza noaptea, au  aparut 3 cifre, dar care CIFRE, erau scrise cu negru ,intens.
Aceste CIFRE, dragii mei, erau, cele pe care, le voi scrie mai jos :

                         DECI, PE CERUL NOPTII ALBASTRE, IN LOCUL ,LUNII DE PE CER , SCRIA CU NEGRU ASA :
                                           " 115 "!

Si putin, mai tarziu, un GLAS, zice :
                                       "COZONAC, AL DESPARTIRII "!
Dragii mei,, nu stiu ce semnificatie, au aceste date pe care, le-am vazut ,scris si auzit, dar cu siguranta,cineva care poate talmaci, acestea, va sti cu siguranta, ceea ce inseamna, bine sau mai putin bine, pentru omenire.
Noi sa speram si sa nadajduim, ca va fi bine, daca suntem, credinciosi, smeriti si milostivi.
                                Cu dragoste,
                                                     Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu