duminică, 2 iunie 2013

ÎMI PLACE ! ÎMI PLACE SA SCRIU !

                                           HRISTOS  A  INVIAT , dragii mei !

Este tarziu, la noi in ROMANIA . Este ora , 0,15 noaptea de 1 spre 2 iunie 2013.
Si iata ca, eu ,cu mult drag si cu mulat dragoste, rasfoiesc prin caietele sufletului meu, si scriu. Imi place sa scriu, asa cum spune citatul urmator:
                        11 octombrie 2001, ora 1,50 noaptea.

   Dormeam , la aceasta ora si brusc, ma trezeste....cine credeti? Chiar propriul meu GLAS, care..vorbeste cu sufletul, fara sa deschid eu gura, si iata,ce zicea, citez :

                               "ÎMI PLACE !  ÎMI PLACE SA SCRIU !
                                 SI DESPRE CE...., SI DESPRE CINE , SA SCRIU !"

Si imediat, alt GLAS, imi spune asa:

                               "CUM ,CORELAM....,CUM RESPECTAM, CUVANTUL DOMNULUI "!
                               IAR ,DE ZIUA, CE ESTE A ICOANEI...."

Apoi, iar GLASUL meu:
                              "BUNUL DUMNEZEU, ESTE CU MINE !
                               SI NU V-A FI SUPARAT, PE NIMENI !
                                PE NIMENI !"

Dragii mei, cu adevarat, imi place sa scriu, imi place despre ce, scriu, si mai ales, imi place ,despre CINE, scriu.
I-am promis BUNULUI DUMNEZEU, ca atat timp, cat ma va lasa sa traiesc, voi scrie toto,ce EL , imi arata si-mi ingaduie a vedea si a auzi.
Cand ,mama mea (Dumnezeu s-o odihneasca in pace ), m-a botezat, si m-a pus sa aleg ceva, din anume lucruri, mi-a zis ca, am luat in mânuţe, un creion, mic, si fara de varf. Dar, BUNUL DUMNEZEU, a avut grija , ca sa-mi puna in mâna, creionul, si-n inima si-n suflet, DRAGOSTEA !
DRAGOSTEA, faţa de Aproapele, CREDINTA, si NADEJDEA in EL si MAICA DOMNULUI.
                Si voi, fratilor, puteti darui dragoste sufleteasca, si-L puteti iubi pe DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, cu toata inima si din tot sufletul.
Daruiti DRAGOSTE, si veti primi DRAGOSTEA SI MILA ,LUI DUMNEZEU !
                                          Cu dragoste si cu pretuire,
                                                                                 Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu