sâmbătă, 22 iunie 2013

IARTĂ - MĂ , PRIN PUTEREA CRUCII ! IARTĂ - MĂ !

                                           22  Iunie dimineata,ora 5,30 !

Încă mai dormeam, la acestă oră, când ,brusc, îmi aud propriul GLAS, glasul sufletului meu, care se ruga LUI DUMNZEU, aşa :

                         " IARTA -MA !
                           IARTA-MA , PRIN PUTEREA CRUCII  !
                           PRIN  PUTEREA CRUCII , SI  PRIN DARUL  SFANTULUI  DUH ,  IARTA-MA !

Dragii mei, adesea ma trezeste GLASUL meu, care doar il aud, fara ca sa deschid eu gura; cu PUTEREA LUI DUMNEZEU, imi aud GLASUL propriu, care se roaga toata noaptea cand dorm, ;numai ca eu, sunt prea obosita, ca sa-l aud mereu. Dar iata ca, astazi dimineata, cu smerenie si cu umilinta, glasul sufletului meu, cerea iertare de la DUMNEZEU.
Cu totii, in Rugaciunile noastre, trebuie sa cerem iertare, pentru gresalele noastre, si trebuie sa aducem multumire, si pentru cele bune, din viaţa noastră, şi pentru cele mai puţin bune.

Pe 20 iunie 2013, noaptea, in timp ce ma rugam, aud brusc, GLAS :

                       "PARAZIŢII  ĂIA  , AU  TRAS  "!

Si vad dragii mei, vad cu ochii inchisi, o incapere mare, cu multi oameni ,de toate varstele, morţi şi răniţi .
Cineva intrase, în acea încăpere publică şi îi împuşcase pe toţi.
Mulţi ,cei mai multi ,erau morţi, si mulţi răniţi. Erau ca şi seceraţi la pamânt.
Şi dupa doar, 5 min, aud alt GLAS, care intreaba aşa :

                     "S - A ALES , DE LA O STAŢIE , DE BENZINĂ ?
                       CUM ???
                      S - A  ALES , DE LA O STAŢIE , DE  BENZINĂ ,ŞI  I-A DAT FOC !
(si glasul , se pierde ca un ecou ).
Vom auzi fratilor, cat de curand, de acestea, si din nefericire, vom constata, ca se implinesc !
Sunt atâţia oameni, cărora nu le place munca, şi care trăiesc numai din furturi şi din faptele rele ,ale lor.
Dar, fiecare dintre noi, atunci când , ne va veni rândul, vom răspunde, pentru faptele noastre, in faţa LUI DUMNEZEU !
Cum ne vom asterne, in viata asta, grabnic trecatoare, asa vom trai, in vesnicie.
Facem fapte rele...vom trai vesnic in IAD, acolo ne vom chinui ! Facem mi multe fapte bune, decat rele ? DUMNZEU, ne va ierta, la RUGACIUNILE SFINTEI SI PREA CURATEI FECIOAREI MARIA, şi ne va primi, pentru veşnicie, în ÎMPĂRĂŢIA SA !
                                              Cu pretuire si dragoste sufleteasca,
                                                                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu