marți, 4 iunie 2013

DUMNEZEU , STIE TOT , VEDE TOATE , SI AUDE TOATE ! SA NU LUCRĂM , NICIODATĂ , ÎN ZI DE SĂRBĂTOARE !!!

                                      HRISTOS  A  INVIAT , dragii mei !

Stiu ca de multe ori, suntem forţaţi de împrejurări, ca să muncim şi in zi de sărbătoare, la patron.
In acest caz, cel care , v-a pus la munca ,in ZI SFANTA de SARBATOARE, acela, isi va atrage asupra lui, tot pacatul si toata JUDECATA LUI DUMNEZEU.
Iata, ce MESAJ, am primit din CER, referitor, la munca noastra ,in zi de SARBATOARE.

                                15 SEPT. 2003, ora 1, 30 noaptea !

Dormeam, si brusc, ma vad pe mine, intr-o camera, cosând ,un nasture la o haina, si aud UN GLAS, puternic, care ,imi striga, dojenitor :

                          "EU , N-AM PUS ,NICIODATA , MÂNA PE AC, INTR-O ZI DE SARBATOARE !

In revelatia mea, privesc spre fereastra, uimita fiind, si continui, sa cos, la nasture. GLASUL, striga iar :

                           "EU , N-AM LUCRAT , NICIODATA , INTR-O ASTFEL DE ZI ! ÎN ZILE ,DE SARBATOARE "!
Privesc din nou, pe geam afara, nu era nimeni. Vad ,ca se face noapte,si sunt uimita, ca nu vad pe nimeni. Atunci, indraznesc, sa intreb cu gandul :

                         "DA...DE UNDE , MA VEZI ? UNDE ESTI ? (si imi raspunde):
                          "STAI CU SPATELE , LIPITA DE PERETE , SI COŞI UN NASTURE, LA UN SACOU GRI "!
Si intr-adevar, asa stateam si asa faceam.  Si intreb din nou, cu gandul :
                           "DA...CUM  ,DE  MĂ VEZI ?
Moment in care, vad o masuţă, langa mine, si doi copilasi, fetiţă şi băiat, care aduc, fiecare, cate o legatura de rechizite scolare.,si in mijlolcul lor, vad o scrisorica,  scrisa de mână, cu cerneala albastra, si când am vrut sa o citesc, totul disparuse. Apoi, in clipa urmatoare, deschid ochii, si realizez ce s-a intamplat, si imi dau seama ca, eu, cu o duminica in urma, am cusut un nasture, la sacoul gri, al sotului meu, si ca, acum, GLAS, din CER, m-a dojenit, si mi-a spus tot ce facusem eu, cu o duminica in urma, si locul, in care statea, si culoarea sacoului...tot, absolut tot.
Din aceasta zi, mi-a fost frica, ca sa mai pun, mana pe ac, in zi de sarbatoare. Atunci cand am facut acest lucru, mi-am zis ca, nu e mare lucru, daca voi coase, un  nasture.
Si iata ca, acolo SUS in CERUL SFANT, DUMNEZEU ,care vede si aude tot, si stie toate, m-a dojenit, dar eu, am invaţat că, trebuie ..SĂ SFINŢIM ZIUA DOMNULUI, PRIN RUGACIUNE CURATĂ, SI PRIN A MERGE, LA SFÂNTA ŞI DUMNEZEIASCA LITURGHIE !
Aveti grija, dragii mei, cinstiti ziua DOMNULUI, si sa nu faceti cum am facut eu, si fireste...nu mai fac.
                                       Cu dragoste si cu mare bucurie, ca va pot scrie, toate aceste lucruri minunate,
                                                                             Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu