duminică, 2 iunie 2013

ALTE DOVEZI ??? S - A ÎMPLINIT !!! CUTREMURUL , A AVUT LOC, AZI IN TAIWAN !!!

                                       HRISTOS  A  INVIAT , fratilor !

Scriam cu 2 zile in urma, mai precis ,pe 28 mai 2013, la articolul cu TITLUL...RĂUL ,N - A VENIT INCA...., ca ,va avea loc, UN CUTREMUR ,mai mare, si ca acesta, va fi foarte curand, dar nu stiu unde,in lumea asta, dar va avea loc.
Si iata, dragii mei, DOVEZI AUTENTICE, ca, toate cate scriu, nu sunt de la mine, ci de la DUHUL SFANT !
Astazi, 2 iunie 2013, a avut loc, UN CUTREMUR, foarte puternic, de 6, 5 , in TAIWAN, la o adancime de 15 km. Din cate am inteles la stiri ,sunt si victime, dar, foarte multi oameni, au intrat in panica, s-au speriat ingrozitor.
Daca cititi, la articolul, pe care l-am scris, referitor la CUTREMUR, am scris clar, ca, acesta, era puternic, si indelung, ca durata de timp. Si CUTREMURUL de azi, a durat circa 30 sec, care atunci, cand intram in panica, ni se pare..un veac, aceste 30 sec.
INUNDATIILE, despre care tot am scris, au loc, peste tot in lume; GERMANIA, SUEDIA  , ELVETIA, si-n multe alte ŢĂRI,din lumea aceasta mare ,inclusiv ROMÂNIA !.  Urmariti, stirile la zi, si confruntatile cu toate cate eu scriu, cu mult inainte, ca sa se implineasca, si veti ramane ,uimiti, de ADEVAR ! DUMNEZEU EXISTA ! MAICA DOMNULUI, EXISTA ! SFINTII TOTI, EXISTA ! Sa nu va fie teama, in aceasta viata, decat, numai de DUMNEZEU, ca sa nu gresiti ! Atat ! NUMAI DUMNEZEU, STIE TOATE SI ESTE ,ATOTPUTERNIC SI A TOATESTIUTOR !
 Dragii mei, urmnariti toate cate scriu, si veti vedea ca, rand pe rand, in timp, acestea se implinesc!
Nu are cum sa nu se implineasca, ca doar, BUNUL DUMNEZEU, mi le arata !
Credeti dragii mei, si faceti numai fapte bune, mergeti la SFANTA BISERICA, rugati-va neincetat, si RUGACIUNEA ,vă va fi ,ascultata si implinita.
                                           Cu dragoste,
                                                               Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu