luni, 27 mai 2013

PARINTELE VARSANUFIE.....!

               x                               27  MAI  2013, ora 6,15 dimineata !

                                                     HRISTOS  A  INVIAT , FRATILOR !

Este dimineata, de vreme, sunt treaza, dar ,mai stau in pat cu ochii inchisi. Si astfel., aud UN GLAS, care spune tare asa:
                           "PREOTUL  LUMINII  ,MĂNÂNCĂ  LUMINĂ  !
                             AZI  , PARINTE....VARSANUFIE..."(si glasul dispare).

Dragii mei, nu stiu daca , in ceea ce am primit, din CER, ca si VESTE, are legatura cu, EPISOPUL VICAR, al ARHIEPISCOPIEI BUCURESTILOR, care se numeste, tot VARSANUFIE, dar.,ceea ce stiu, este ca, PARINTELE VARSANUFIE, actualul,  care ,a fost duminica, la PENITENCIARUL RAHOVA,( unde este inchis, printre altii, Gigi Becali, pentru gresalele lui, )si a savarsit, acolo, la CAPELA PENITENCIARULUI, SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE.
Acum, nu mai conteaza,daca s-a dus ,in mod special, pentru cineva anume, dar, atunci cand ,omul este la mare necaz, are nevoie de multa incurajare si sustinere.
Nu trebuie,sa ne bucuram de răul altuia, ci ,trebuie sa ne rugam pentru cei la necaz,ca sa le fie mai usor, sa treaca,peste necazuri.,si sa-i intareasca DUMNEZEU, in CREDINTA ,si in NADEJDE.
Dargii mei, nu stiu eu, si nici nu am voie ,sa talmacesc, aceste CUVINTE, de mai sus!
Va las, pe voi, fratilor, sa faceti legatura, intre cele auzite de mine, si PARINTELE VARSANUFIE, al nostru.
                                         Cu dragoste,
                                                            Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu