marți, 14 mai 2013

NE ASEZĂM , LA MORMANTUL PICIOARELOR LUI !

                                                  29 AUGUST 2003 , ora 22,30 !

Eram singura ,in camera mea si citeam , ACATISTUL SFANTULUI, IOAN BOTEZATORUL,.
Brusc, aud GLAS, care ma intrerupe ,din citit, Glas, care spune asa:

                    " S-AVEM,  PUTERE  DE  RABDAT, NOI ,VRAJMASULUI !
                       PUTERE DE.....(si glasul se opreste )"

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, doua picioare, dezgolite, de la genunchi in jos, puse , mai sus, ca pe o masa, ;picioare ,care pareau..desprinse de trup, erau inerte.
Mi-am reluat, Rugaciunea, citeam din ACATISTUL ,SFANTULUI  IOAN  BOTEZATORUL, clipa in care aud , GLAS, care spune asa:

                  "BUCURA-TE ,CA LUPTATOR  STRALUCIT...! (si imediat, aud din nou ):
                    NE ASEZAM,  LA  MORMANTUL  PICIOARELOR  LUI "!

In dupa amiaza zilei de 30 aug.2003, eu, in tren fiind, aud, brusc, GLAS, care spune asa:

                     "AVEM DE ATINS, SCOPUL ACESTA !
                      SCOPUL ACESTA, ESTE, INDEPLINIREA MISIUNII "!

Apoi, dupa 5 min, iar aud:
                   "IMI DAU, GANDIRILE IN PERSPECTIVA !(un alt glas, intreaba ):
                     CARE, PERSPECTIVA ?
                     IN PERSPECTIVA, LA CEVA, CE S-AR FI PUTUT, INTAMPLA !
                    SI..ACUM, CHIAR CA-I VORBA, DE NOROC !
                    E VORBA, DE NOROCUL TAU, SI APOI, DE INTUITIA....
                    CĂCI , CU INIMA CURATA, ZIDINDU-MA, INTRU TINE, DOAMNE...(si glaul dispare, precum a aparut, adica, brusc.).
Dragii mei, cu inima curata, si cu dragoste sufleteasca, sa ne inchinam, LUI, DUMNEZEULUI SI MANTUITORULUI, nostru, IISUS HRISTOS !
                                                   Cu dragoste,
                                                                       Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu