sâmbătă, 25 mai 2013

CU DOUA ZILE, INAINTE DE AJUNUL CRACIUNULUI, IISUS HRISTOS , A IESIT , DIN SFANTA ICOANA !

                                           HRISTOS  A  INVIAT, dragii mei !

22 dec. 2005, ora 22,33 !   Ma rugam, la aceasta ora; sunt singura in camera mea si stau in genunchi, rugandu-ma cu toata fiinta la MANTUITORUL nostru si la MAICA DOMNULUI.
Brusc, in timpul Rugaciunii, ma vad, in SFANTA BISERICA, unde este un semiintuneric, si nimeni ,nu mai era in Biserica. Vad, SFANTA ICOANA, a MANTUITORULUI, mare, argintata, in dreapta, SFANTULUI ICONOSTAS.
Din senin, apare, O MÂNĂ, care , aseaza, in vaza, de la SFANTA ICOANA, a MANTUITORULUI, o ramura, verde de brad. O ramura, foarte frumoasa si viguroasa.
In aceasta clipa, IL vad pe IISUS HRISTOS, cum S-a aplecat, spre ramura de brad, S-a desprins, din SFANTA ICOANA, argintata, si sta, in aer, viu, si cu vesminte argintii, exact ca in SFANTA ICOANA, este, chiar, deasupra capului meu, cu FAŢA SA, in jos, spre pamant., spre masuta, din faţa SFINTEI ICOANE., a SA ! Are CHIPUL , viu, ca si din carne si oase, zambeste, si se bucura de ramura de brad, de pe masuţă.
Si tot la fel de brusc, ma vad din nou,in camera mea, stand in genunchi si rugandu-ma, numai ca, acum, IISUS, care era in SFANTA BISERICA, si iesise din SFANTA ICOANA, era deasupra mea, ca si in plafon, miscandu-si buzele, si clipind din ochi, bucuros si fericit. MÂNATUITORUL, ISI misca mainile sfinte, asa cum statea, ca si-n plafon, ca si cum m-ar fi binecuvantat, pe mine ,roaba SA, si pacatoasa de mine.
Din acest an, 2006 , dragii mei, am inceput, sa duc la SFANTA BISERICA, cel mai mare si mai frumos brad, care se gasea in piata, si-l impodobeam, frumos, impreuna cu PREOTUL, si cateva credincioase, iar sufletul meu, salta de bucurie, in fiecare an, la fiecare SARBATOARE, a NASTERII DOMNULUI, (CRACIUNUL ).
Intai, cumpar brad frumos, pentru SFANTA BISERICA, si dupa aceea ,pentru mine acasa.
         Dragii mei, sa aveti inima si sufletul, luminat si curat, precum ramura de brad, de la SFANTA ICOANA, A MANTUITORULUI, despre care ,am scris, mai sus.
                                       Cu dragoste si pretuire,
                                                                          Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu