sâmbătă, 13 aprilie 2013

TRUPUL MEU, FLACARA DE FOC, SI DOUA SILUETE, CA DOUA UMBRE !

                                                 17 MAI 2005, dimineata!

Aud ,GLAS, care spune tare asa;

                    "CORP SANATOS, IN VIE SANATOASA "!

Clipa in care, ma aflu intre, DOUA SILUETE, ca doua umbre dense, sub CERUL senin, ca de ziua, si in fata mea, vad, O FLACARA ROSIE, ca de foc, lunga ,de circa 10 cm, si lata de circa,2 cm.
Aceasta ,FLACARA de foc,asa cum stateam eu, intre CELE DOUA SILUETE,  se apropie de mine, de bratul meu stang, se infasoara, de bratul meu stang, singura,( intre cot si umar, ), se lipeste, de bratul meu, ca un leucoplast, moment in care, simt in tot corpul meu, o fierbinteala totala; ma arde, pe dinauntru, de parca as fi fost, bagata intr-un cuptor incins.
FLACARA DE FOC, a intrat in bratul meu ,stang, s-a topit, pur si simplu, pe bratul meu, am simtit, caldura mare, in brat si in tot corpul, pret de cateva secunde, si dupa ce FLACARA,a fost absorbita, de bratul meu, cele DOUA SILUETE, au disparut, iar eu, m-am trezit, si inca, mai simteam arsura, in brat si in tot corpul, apoi, totul revine la normal.
Fireste, am scris ,imediat totul, iar acum, retraiesc momentele, scriind aici, cu mare drag si cu multa dragoste, le scriu aici, pentru voi, ca sa intelegeti ca, fara voia mea, traiesc...MINUNI, si sunt supusa, la multe incercari, de PUTEREA lui DUMNEZEU.
                                  Ca intotdeauna, cu dragoste,
                                                                              Maria..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu