joi, 18 aprilie 2013

TINTA SIGURA ! TINTA PRECISA..! I-O IESIT ,JUMATATE DE LUNA, SI S-O SPERIAT !

                                            Dimineata de noiembrie,2003 !

Dormeam, si brusc, ma trezeste GLAS, care spune asa:

                           "TINTA SIGURA, TINTA PRECISA !

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, CERUL , ca un amurg, spre Apus,cand, brusc, CERUL ,se lumineaza, ca la O EXPLOZIE , puternica, si vad,  tot CERUL, care se colorase, intr-un galben tulbure, si LUNA de pe CER, care era, doar pe jumatate, ca si cum, ar fi fost taiata, dinspre partea de RASARIT, si ramasese, jumatatea cealalta, cu fata spre Apus.
LUNA, avea culoarea CERULUI, adica, galben tulbure, un galben murdar, si care, era inconjurata, prinsa ca intr-un cerc, de O LUMINA, neagra.
LUNA, de culoarea nisipului ud,  era prinsa, intr-un cerc negru, lat de un deget.
Aud, O BUBUITURA, puternica, ca la O EXPLOZIE, extrem de puternica, si CERUL, se facuse, din noapte in zi, si era de culoarea, LUNII, de pe CER, adica, galben tulbure ( un GLAS, mi-a soptit mai inainte, ca sa scriu, culoarea nisipului ud ), ceea ce si fac. Ma supun, intreventiilor, GLASULUI, care sta in dreapta mea, atunci cand eu scriu, si daca nu stiu ceva, sau nu ma pot exprima corect, aud imediat, GLASUL, in tampla mea dreapta, si ma povatuieste, cum sa scriu.
Deci, dupa EXPLOZIA, care a facut din CERUL NOPTII,  UN CER, ca de ziua, UN ALT GLAS, spune:

                         "I-O  IESIT,  JUMATATE DE LUNA, SI S-O SPERIAT "!
                           I-O IESIT, JUMATATE  DE LUNA, SI S-O SPERIAT "!(de doua ori, consecutiv, a rostit acest glas, Cuvintele din citat>)

Dragii mei, si eu m-am speriat, la auzul EXPLOZIEI, era ca si cum, LUNA de pe CER, ar fi explodat.
Dar, a trebuit sa deschid ochii, ca sa scriu, ceea ce vazusem si auzisem.
                               Cu dragoste,
                                                  Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu