sâmbătă, 27 aprilie 2013

ŞAPTE ! ŞAPTE ,VA APAREA ! ŞI VA ARĂTA , CĂ SUNT , A LUI DUMNEZEU CUVINTE !

       x                                           13 Noiembrie 2005, ora 6,36 dimineaţa !

Dormeam, si brusc, aud GLAS,  din CERUL SFANT, care spune cu mare bucurie asa:

                              "ŞAPTE , VA APAREA !
                               ŞI CHIAR ,CA O SULIŢA VA APAREA !
                                ŞI VA ARĂTA ,CĂ SUNT ,A LUI DUMNEZEU CUVINTE !
                                 CĂ SUNT , A LUI DUMNEZEU CUVINTE !"

Fratilor, MARE TAINA, ESTE SI VA FI...ŞAPTE ! ŞAPTE, nu ca şi cifra, ci...ca şi fiinţa, ca om !
Deocamdată, nu vă pot spune, mai multe despre...ŞAPTE !  Incă, nu-mi este ingăduit sa dezvălui, intreaga TAINĂ.  Atunci când, voi avea voie,o să va dezvălui,totul despre, ŞAPTE,care ,vă va adeveri,voua tuturor si lumii intregi,  ca toate cate le-am scris, şi le scriu in continuare, nu sunt de la mine, ci sunt, CUVINTE din CUVANTUL LUI DUMNEZEU ! SUNT , ALE LUI DUMNEZEU, CUVINTE !  ADEVAR, DIN ADEVĂRUL SFÂNT ! Eu sunt, doar....condeiul lui DUMNEZEU !
ŞAPTE, CÂND VA APAREA, eu voi sti, cu 3 zile inainte. Asa am primit, VESTE, de la BUNUL DUMNEZEU ! Stiu, mult mai multe, despre venirea...PRUNCII LUI DUMNEZEU, ŞAPTE, dar ,deocamdata, nu pot, sa va spun , mai mult. Cand o sa am voie, cu siguranta, o sa va spun.
Dragii mei, aveti mare CREDINTA si NADEJDE, in  BUNUL DUMNEZEU, si-n MAICA DOMNULUI, faceti fapte bune, si veti afla, PACEA si LINISTEA MANTUITORULUI, precum si, MANTUIREA SUFLETULUI.
                                      Cu multa dragoste sufleteasca,
                                                                pentru voi toti, Maria !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu