miercuri, 10 aprilie 2013

ROMANIA ! TARA NOASTRA, VA MAI FI ZGUDUITA, DE UN CUTREMUR, MAI PUTERNIC !

                                        ZORI DE 1 FEBRUARIE, ora 5 dimineata !

Dormeam inca, si brusc, O LUMINA, ca un fulger, imi trece prin ochii inchisi, si astfel, vad cu ei, cum, locul in care eram,casa mea, bucataria, patul, aragazul, toate se cutremurau, asa de tare, ca vedeam, cum, teava de la GAZUL METAN, aproape era sa se smulga din perete, de-acolo unde facea legatura cu aragazul.
La vederea acestui , CUTREMUR, m-am cutremurat si eu, de-adevaratelea, si ac sa fie si mai tare....,aud GLAS, ca de barbat, care spune, accentuat, si locul , unde va avea loc, CUTREMURUL, si anume...citez:

                                "ROMANIA "!

Dragii mei, v-am spus si scris, acest lucru, pentru, ca sa nu va indoiti, de EXISTENTA SI PUTEREA LUI DUMNEZEU.
Daca avem , CREDINTA si DRAGOSTE in suflet, DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, ne va apara, si de cel mai puternic..viitor, CUTREMUR!
            Sufletul nostru, plange, dupa LUMINA LUI HRISTOS, pentru ca, in valtoarea vietii noastre, uitam de DUMNEZEU si de LUCRUL MAINILOR SALE, si-atunci, MULT PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, ne mai scutura ,din cand in cand, la propiu si la figurat, ca sa ne amintim, ca EL EXISTA, si ca stie si vede, tot ce facem, sau ce urmeaza, sa facem.
                                   Cu dragoste si pretuire,
                                                                      Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu