duminică, 21 aprilie 2013

O BOMBA CU FITIL, PE CERUL ALBASTRU SI UN AVION, CARE SE INDEPARTEAZA, IN MARE GRABA !

                                                      21 APRILIE 2013, ora 11 !

Eram, in SFANTA BISERICA, la strana. Parintele, slujea in SFANTUL ALTAR !
In SFANTA BISERICA, multi credinciosi, care asculta ,cu evlavie,.SFANTA si DUMNEZEIASCA LITURGHIE !
Brusc, ca la UN FULGER, ce-mi lumineaza intunericul, ochii mei ,se inchid, o secunda, si astfel, vad, UN CER, de ziua, dar usor inorat.
Pe CER, vad ,UN AVION, ce tocmai, LANSASE ,O BOMBA MARE, ROTUNDA, CU UN FITIL MARE, prins de ea.
Avionul, se indeparta, cu mare viteza, spre Rasarit, dornic, parca, sa se indeparteze, cat mai mult, de BOMBA,careia ii daduse drumul in aer.
BOMBA cu FITIL, nu cadea in jos, spre Pamant, ci statea in aer, iar acel FITIL lung, de vreo 2 metri, asa il vedeam eu de jos, se misca, in aer,precum valurile apei., in traiectorie dreapta, ca o linie dreapta.
Atat BOMBA, de culoare, cenusie cu pete galbene,( un galben prafuit),cat si FITILUL ei, stateau ,in linie dreapta, sub mijloc de CER(,cam unde este SOARELE, dimineata la 9, pe timp de vara,),cam in acel loc, BOMBA CU FITIL LUNG, statea in aer, in linie dreapta, in timp ce ,AVIONUL, de mici dimensiuni, precum ,cele de razboi, se indeparta cu mare viteza , spre rasarit.
Vazand eu, BOMBA acolo SUS, in aer, de marimea LUNII PLINE, de pe CER, m-am infricosat, si simteam,ca, nu este O BOMBA, ca oricare alta, dupa forma si culoarea ei, ci putea fi, O BOMBA NUCLEARA !
Dragii mei, cu siguranta, vom auzi, peste cateva zile, sau peste mai multe..., de aceasta BOMBA, despre care tocmai am scris, si de AVIONUL, care s-a indepartat, in mare viteza.
Am scris toate, acestea, pentru ca, atunci cand se vor adeveri, (fie ca vrem, sau nu vrem, se vor adeveri )cei care nu au CREDINTA in DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, sa se intoarca la CREDINTA, si sa se inchine, LUI, cu frica si cu smerenie.
Faptul ca, ma aflam in SFANTA BISERICA, si am vazut aceasta, va fi ca un semn, de la BUNUL si PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU !
                                                  Cu dragoste,
                                                                      Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu