marți, 16 aprilie 2013

S-A IMPLINIT, A DOUA ZI !!! MULTI MORTI, MULTI RANITI ,SI MULTI OAMENI , SUB DARAMATURI ! CUTREMURUL, DESPRE CARE , AM SCRIS, IERI 15 APRILIE 2013 , IATA CA,DIN PACATE , AZI 16 APRILIE 2013, A AVUT LOC, IN IRAN !!!

                                                       IUBITII MEI, FRATI SI SURORI, INTRU DOMNUL !

Oare avem noi nevoie, ca sa moara oameni, pentru ca noi sa credem, in BUNUL DUMNEZEU, in PUTEREA LUI ?
Se pare ca, da! Multi dintre semenii nostri, nu vor crede, nici daca, s-ar intoarce cineva din morti. Scriam ieri, 15 Aprilie 2013, UN TITLU, care spunea asa: MESAJUL LUI DUMNEZEU, SCRIS CU LITERE DE CEARA CURATA, PE CERUL SFANT......(si titlul continua). Aici, spuneam ca, am vazut scris cu litere de ceara, spre Apus, pe CERUL SFANT, asa:

                        " LA  SCARA RICHTER....(si ultimul cuvant, nu am mai apucat ,sa-l citesc.,caci disparuse).

Dar GLASURI, din CER, glasuri in cor, strigau, cu durere mare, asa:

                       "INVIAZA ! INVIAZA DOAMNE !
                        INVIAZA, DUMNEZEULE ! INVIAZA !"

Si iata ,fratii mei, ca astazi, 16 aprilie, UN CUTREMUR , foarte puternic, de 7,8 grade pe RICHTER, a avut loc, in IRAN, la granita cu PAKISTAN !
Cautati, pe BLOG, si veti gasi acest articol, scris de mine, ieri 15 Aprilie 2013 !
Sa nu va indoiti, fratilor ! DUMNEZEU EXISTA, si ne da semne, ca noi sa ne intoarcem la EL !
Faptul ca eu scriu aici, CUVANTUL LUI DUMNEZEU, si aduc DOVEZI, incontestabile, pentru ca se implinesc, rand, pe rand, ar trebui sa va spulbere orice indoiala, cu privire, la veridicitatea, celor scrise de mine. Pentru ca, eu nu am de unde sa le stiu ! Ci, le aud, le vad, si le scriu ! CREDETI-MA, DUMNEZEU, VOIESTE, CA EU SA ADUC, AICI ,SPRE CUNOASTERE, CUVANTUL SAU !
Daruiti ,dragoste,daruiti mila si intelegere, celor necajiti si oropsiti !
Nu va pizmuiti, unii pe altii, nu pacatuiti cu voie, cu buna stiinta, ca nu stiti, cand,vine sfarsitul !
Rugati-va, fierbinte, cu lacrimi curate, pentru iertarea pacatelor, pentru ,pace si liniste sufleteasca ! Pentru pace si intelegere, intre popoare !
                                                 Cu dragoste si pretuire,
                                                                                      Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu