luni, 15 aprilie 2013

MESAJUL LUI DUMNEZEU, SCRIS ,CU LITERE DE CEARA, PE CERUL SFANT ! GLASURI, DIN CER, IMPLORA PE DUMNEZEU ! INVIAZA ! INVIAZA DOAMNE !

                                           15 APRILIE 2013 , ora 16,20 !

Este dupa amiaza, si m-am intins putin in pat. Stau cu ochii inchisi, si aproape ca, atipisem . Cand, aud GLASURI, multe, care strigau, implorau, pe BUNUL DUMNEZEU, erau Glasuri, din CERUL SFANT, se auzeau, de peste tot !
La auzul acestor GLASURI, care strigau, implorau in cor, mi-au dat lacrimile, mai ales ca, pe CERUL SFANT, asa cum privim, apusul Soarelui, asa ,vedeam eu, cu ochii inchisi, UN MESAJ, de la DUMNEZEU.
Acest ,MESAJ, aducea in GLASURILE, care implorau, si mai multa durere.
Deci, auzeam, GLASURI, care implorau ,pe ,PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU, asa:

                         "INVIAZA ! INVIAZA  DOAMNE  ! INVIAZA !
                           INVIAZA ,DUMNEZEULE !".

Clipa in care, vad cu ochii inchisi,  UN CER SENIN,  UN CER de ziua, bleu, stralucitor ,ca de oglinda, si pe care CER, spre APUS, scria cu litere de mana, cu litere,asa cum scriem noi, pe caiet, numai ca. aceste litere, erau, din CEARA CURATA, (culoarea fagurelui de miere), si erau scrise, pe CERUL SFANT, sub forma,de semicerc, si scria asa:

                          "LA  SCARA  RICHTER....."!

(si dupa RICHTER), mai era scris, un cuvant ,format din mai multe litere, pe care nu am mai apucat, sa-l vad, caci a disparut, intr-o clipa. 
Dragii mei, se intmpla, atatea rautati in lumea aceasta, oamenii, se urasc si se omoara unii pe altii.
DUMNEZEU, CEL PREA DREPT SI PREA MILOSTIV, cred ca, a ajuns si EL,  la capatul rabdarii, in privinta rautatti oamenilor.
Mie, nu-mi ramane, decat , sa ma rog si sa scriu aici, toate, cate mi se arata, toate cate ,le traiesc, spre a dovedi ca, toate cate le scriu, nu sunt de la mine, ci, puteti fi convinsi, ca sunt, de la DUMNEZEU !
CREDETI, FRATILOR ! NU VA INDOITI ! CREDETI ,IN BUNUL DUMNEZEU SI-N MAICA DOMNULUI ! CREDETI IN SFINTII, SAI !
LA DUMNEZEU SI LA MAICA SFANTA, NE ESTE SCAPAREA SI AJUTORUL, de care avem nevoie, mai mult,decat aerul ,pe care-l respiram.
                                    Cu pretuire si dragoste,
                                                                        Maria
PS
Acest MESAJ, l-am scris, pe 15 aprilie, 2013 !  Iar azi ,pe 16 aprilie 2013,  CUTREMURUL, ce era scris, pe CERUL SFANT, s-a implinit.  A avut loc, UN CUTREMUR ,puternic, in IRAN, in care au murit, oameni, multi raniti, si multi sub daramaturi.
VERIFICATI, SI VA CINVINGETI  !
                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu