miercuri, 24 aprilie 2013

IZVORUL,LUI DUMNEZEU ! SPUNE CA, IZVORASTE , DIN TOATA ETIOPIA IZVORATA !

                                              Dimineata de octombrie 2003 !

Dormeam, si brusc, aud GLAS, care imi porunceste, pur si simplu, citez:

                    "SPUNE CA, IZVORASTE, DIN  TOATA  ETIOPIA  IZVORATA !

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, UN IZVOR, care curge la poalele unui munte, dar acolo, unde era IZVORUL   , de jur imprejur, era amenajat, tencuit, ca un asfalt.
Vad ,multi oameni, de toate varstele, care stateau frumos, la rand, ca sa ajunga la IZVORUL FACATOR DE MINUNI.
Nu stiu cum, dar eram si eu acolo, stau si eu la rand, si cand ajung acolo, langa izvorul, ce curgea ca la o cismea, intind piciorul stang, care-mi este bolnav, cu tromboflebita, si ulcer varicos. Tinand eu, piciorul bolnav, sub jetul de apa, ma aplec, la indemnul unui GLAS, launtric, si incep a ma spala cu mainile, pe piciorul bolnav, din varful degetelor, pana la genunchi.,apoi pe cel drept, cu varice. In timp ce ma spalam, cu APA de la IZVORUL SFANT, vad cu uimire, ca picioarele mele, se vindeca, putin cate putin, astfel incat, nu mai aveam nimic, erau curate si sanatoase tun.
Si in timp ce ma spalam, vedeam in spatele meu, LUMEA care statea la rand, dar ,vedeam, fara sa intorc, capul, era ca si cum, as fi avut ,inca un ochi, la ceafa. Deci, fara sa intorc capul, vedeam in spatele meu, multa lume, si vad, si o fetita de vreo 14 ani,care, spunea cuiva nevazut de mine, asa:

                             "NU MA DUC, ACOLO ! NU MA SPAL PE PICIOARE !

In aceasta clipa, realizez ca, APA ce izvora din PAMANT, la teava, care era fixata acolo,era APA VIE,  APA FACATOARE DE MINUNI. ! Tot in aceasta clipa, UN GLAS, imi spune asa:

                              "SPUNE CA, IZVORASTE, DIN TOATA ETIOPIA IZVORATA "!

Aceasta APA.,era rece si cristalina, curgea ca dupa un coltisor de munte, iar spatiul amenajat, era tot cimentat, si sub forma rotunda.Am facut un pas, mai inainte, sa vad daca, APA, curge si inafara spatiului amenajat, si astfel vad, cum ca ,APA CURGE, IZVORASTE, de peste tot, din Pamant, curge ca la stresina casei, curge fara incetare, peste tot !
Daca as putea , as zbura, in ETIOPIA si as cauta IZVORUL care izvoraste din ETIOPIA IZVORATA! Cum nu pot ajunge acolo, ma voi ruga la BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, ca sa descopere acest IZVOR cu APA VIE, semenilor nostri, care se perinda pe acolo, fara sa stie, ce MINUNI, face APA, ce curge, ca la cismea.,precum si toata APA, care curge din Pamant, de la poalele acelui munte.
                                          Cu dragoste si pretuire, Maria                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu