duminică, 14 aprilie 2013

IUBITII MEI ,FRATI SI SURORI ,INTRU DOMNUL ! EU , SUNT AICI ! SI AICI , VOI RAMANE, CAT VOI TRAI , SI CAT TIMP , VA REZISTA SI VA EXISTA , INTERNETUL !

                                                     FRATILOR !

Astazi am aflat si eu, cu tristete in suflet, ca, SITE-ul, pe care, eu am inceput a scrie, pentru prima oara,s-a inchis, pentru ,a se deschide, un altul, in scop ,caritabil. Aceasta, a fost, cu siguranta, hotararea si dorinta, administratorului, acelui SITE .
Doamne Ajuta, ca si cei care, au nevoie majora, de un ajutor material, sa fie ajutati, de semenii nostri, pentru ca, si acesti oameni, suferinzi, sunt tot fiii lui DUMNEZEU, si trebuie ajutati.Au si ei, dreptul la viata, iar noi, cei care, avem mai mult, putem sa facem,  fapte de milostenie,  ajutandu-i pe ei, si in acelasi timp, pe noi.
Intotdeauna, FAPTELE BUNE, CREDINTA si MILOSTENIA, ne conduc, pe scara, mantuirii sufletului.
Tot ce eu am scris, pe acel SITE, le veti regasi si aici, pe BLOGUL  meu.
Deci, nimic, nu s-a pierdut, pentru ca, eu pastrez cu sfintenie, fiecare hartiuta, fiecare caietel, pe care am scris, CUVANTUL lui DUMNEZEU.  Le voi lasa, cu limba de moarte, atunci cand, DUMNEZEU, ma va chema la EL, le voi lasa,copiilor mei, ca sa aiba grija de ele.
Astept, cu multa dragoste, de la voi, ca sa, imi scrieti, despre tot ce ati dori, sa-mi scrieti, si sa-mi puneti intrebari, la care eu, va voi raspunde, cu multa dragoste sufleteasca.
Ma veti gasi, zilnic, pe Blog, cu noi si noi, MARTURII, din toate domeniile, care conduc, spre PUTEREA lui DUMNEZEU.,spre MILA si RUGACIUNILE, MAICII SALE !
                                Cu smerenie si dragoste,
                                                                      Maria.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu