luni, 15 aprilie 2013

ITI VORBESTE , IN CRUCE , ALECSANDRA !

                                                    15 APRILIE 2013, ora 5,5o !

M-a trezit , UN GLAS, rasunator, care ma striga,pe nume, citez :

                                 "MARIE !  MARIE !"

Moment in care, ii raspund , in gand, :

                                  "DA ! DA !"

Si glasul, continua, sa-mi spuna :

                                "UITE ! ITI  VORBESTE  ,IN  CRUCE  ,ALECSANDRA "!

Clipa in care, vad cu ochii inchisi, o fetita, cam la 14 - 15 ani, pe un hol lung, de spital, imbracata tare modest, blonduta si cu fata ovala, care, isis tinea manutele in jos, si le freca, incontinuu, cautandu-ma, cu privirea si leganandu-se cu trupul,  ca atunci, cand, ar avea, o mare problema.
Eu eram, intr-un salon de spital, si ingrijeam de un bolnav, voiam, ca sa-i alin durerea, cu sfaturi si cuvinte pentru suflet.
ALECSANDRA, frecandu-si mainile, ma striga:

                              "MAI, MARIUTA ! MAI  MARIUTA !"
la care eu, ii raspund :
                                     'DA ! VIN ACUM "!
Si aici, dragilor, totul se termina, ca si cum ar fi fost, ca un abur, care  s-a dus !
Eu , am deschis, ochii si mi-am notat toate, cate am vazut si auzit, pentru ca acum, sa vi le impartasesc si voua, tuturor, cu mult drag si cu multa dragoste.
                                    Cu pretuire,
                                                      Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu