joi, 11 aprilie 2013

IN POSTUL SFINTELOR PASTI, O MANA NEVAZUTA, IMI ASEZA DOLIU, LA SFANTA ICOANA, A MANTUITORULUI HRISTOS !!!

                                             DIMINEATA DE 11 APRILIE, ZI DE SAMBATA!

Eram in maxi -taxi, ma indreptam, spre GALATI.
Brusc, UN FULGER, ce-mi strabate ochii deschisi, imi deschide CALEA, ca sa vad,ce se intampla, la mine acasa, in camera mea.
Si astfel, vad, cum O MANA ,nevazuta, care ,leaga SFANTA ICOANA, A MANTUITORULUI, cu o funda neagra, moment in care, IISUS, prinde viata, in SFANTA ICOANA, si buzele SALE, incep a se misca, ca si cum, ar respira, ca si cum ar ofta.
Asa incat, am in fat ochilor mei, drumul deschis, ca de lumina, albastra stralucitoare, ce ducea, pana in camera mea, de-acolo, din maxi-taxi. SFANTA ICOANA, cu IISUS VIU, dar cu funda neagra legata, stralucea ca si SOARELE, iar din GURA LUI IISUS, iesea O LUMINA AURIE, stralucitoare, LUMINA, ,CARE NU SE TERMINA NICIODATA, si care, era suflata, in mod anume, de IISUS, spre mine, chiar daca nu eram, in fata SFINTEI ICOANE! Totul se ptrecea, ca si cum, a fi fost acolo.
                          Cu dragoste,
                                              Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu