luni, 15 aprilie 2013

IN BOSTON, (SUA ), A AVUT LOC, UN ATENTAT, DESPRE CARE ,EU AM SCRIS ,CU MULT TIMP IN URMA !

Dragii mei ! S-a mai implinit, din nefericre, ceva ! In SUA, (mai precis in BOSTON, ), a avut loc, UN ATENTAT, la MARATONUL, care s-a desfasurat astazi. Sunt si morti , sunt si raniti, probabil ca vom auzi, de vreo grupare, care va revendica, acest ATENTAT.
La momentul cand eu am scris, spuneam de ,SUA, si de o anume grupare, care doreste sa se razbune, cumplit, pe SUA ! Nu am specificat, orasul si contextul, dar, am scris ,clar ca, va avea loc, UN ATENTAT, dar acesta, este ,doar inceputul, fata de ceea ce va mai urma.,in legatura cu SUA.
O sa caut pe BLOG, si o sa revin cu precizari, ca sa va convingeti, de cele scrise de mine,caci, nu sunt de la mine, ci de la BUNUL DUMNEZEU !
                                       Ca intotdeauna, cu pretuire si dragoste,
                                                                                                  Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu