duminică, 14 aprilie 2013

DRAGII MEI ! LA NOI , IN ROMANIA, IN ACEST MOMENT, ESTE ORA ,0,45 , SAMBATA SPRE DUMINICA, 14 APRILIE 2013 !

                                                       FRATILOR !
           
               PRIN BUNATATE SI MILOSTENIE, SA NE FACEM ,CASA IN CER, IN RAIUL LUI DUMNEZEU !

Fiind, foarte tarziu, iar eu scriu, de cateva ore bune, cu multa dragoste si cu toata fiinta mea, o sa ma opresc aici, in aceasta noapte, si va promit ca, maine duminica, dupa SFANTA si DUMNEZEIASCA LITURGHIE, ne vom intalni din nou.
Chiar daca, sunteti atat de departe, prin toate colturile Pamantului, eu, va simt foarte aproape de sufletul meu, si prin ceea ce scriu, incerc sa ajung, la sufletul, fiecaruia dintre voi, si sa va aduc, pace si liniste; nadejde si speranta, dragoste si bucurie, toate acestea, fiind, de la BUNUL DUMNEZEU, pe care mi le-a daruit mie ,pacatoasa, iar eu, cu multa dragoste, le impart ,cu voi, toti cei ,care credeti si-L iubiti, pe DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI.
Si voua, celor care nu credeti, sau, credeti mai putin, va daruiesc, prin ceea ce scriu, DRAGOSTEA SI PACEA lui DUMNEZEU, care sa va lumineze, inima si sufletul, si sa va intareasca, in CREDINTA!
Viata noastra pe Pamant, este trecatoare si foarte scurta.
Nu va ziditi palate, pe Pamant, ci, faceti fapte de milostenie, ca sa va ziditi, casa, in CER, in RAIUL lui DUMNEZEU !
                              Cu dragoste,
                                                  Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu