sâmbătă, 13 aprilie 2013

CUTREMURELE ,DESPRE CARE ,AM TOT SCRIS, SI-AU FACUT SIMTITA PREZENTA, ASTAZI ,IN JAPONIA !

                                             FRATILOR !

Mereu vad ,CUTREMURE, mai mari ,sau mai mici, si de curand., am scris ca,  va avea loc, UN CUTREMUR,care va scutura tare Pamantul, destul ,incat sa ne sperie cumplit.
Iata ca, astazi 13 aprilie, 2013, a avut loc ,UN CUTREMUR, de intensitate mare, care a facut victime si pagube materiale.
Rareori, mi se spune, unde anume, va avea loc, urmatorul CUTREMUR, dar intotdeauna, il vad , cu multa inainte de a avea loc, sau chiar, cu doar cateva ore inainte, sa aiba loc.
Cautati pe BLOG, si va veti convinge ,ca cele despre cate scriu, se adeveresc, una cate una, in timp.
Ce DOVEZI, mai clare, de EXISTENTA a lui DUMNEZEU, mai avem nevoie, cand, vedem ca, cele scrise, de mine se implinesc! Si nu sunt de la mine ,ci , numai de la DUMNEZEU, MULT PREA MILOSTIV si PREA BUN si PREA DREPT!
Asa cum spuneam, eu, sunt om ca si voi, cu necazuri si pacate, dar care, I-am promis BUNULUI DUMNEZEU, ca voi face, tot ,absolut tot, ce-mi va cere, chiar cu pretul vietii mele.
Fericita as fi, sa mor, slujind lui DUMNEZEU si MAICII DOMNULUI.!
                  SA CREDETI ,FRATILOR SI SA NU VA INDOITI, DE AJUTORUL LUI DUMNEZEU SI AL MAICII DOMNULUI !
Rugati-va curat, cu toata fiinta voastra, si veti simti in inima si-n suflet, cum va cuprinde, o pace si-o liniste sufleteasca, cum va imbratiseaza, DRAGOSTEA lui DUMNEZEU, si MILA MAICII DOMNULUI.
Veti deveni, mai puternici si veti trece, cu mult mai usor si plini de nadejde, in DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, peste toate necazurile si peste toate durerile sufletesti si trupesti.
                               Cu pretuire si dragoste,
                                                                   Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu