sâmbătă, 27 aprilie 2013

CAIETELE MELE SCRISE, CU TOT CE TRAIESC, ASEZATE PE O MASA LUMINATA, IN CERUL SFANT ! REALITATI IN CECENIA ! SFANTA ICOANA, A MANTUITORULUI ,SI TRIUNGHIUL DE AUR !

                 x                         Zori de decembrie 2003 !

Dormeam la aceasta ora, si brusc, ma trezeste UN GLAS, care spune asa:

               "REALITATI IN CECENIA , UNDE TEMPERATURILE CANTA "!

(si glasul dispare).
Dupa doar cateva minute, vad cu ochii inchisi, O SFANTA ICOANA, a MANTUITORULUI, (pe care O am in casa, pe peretele de langa patul meu), si in SFANTA ICOANA, mai precis, deasupra capului MANTUITORULUI, in partea drepta, apare si dispare in acelasi timp, UN TRIUNGHI, auriu, care bate (pulseaza ),ca o inima. In chipuiti-va dragii mei, ca, SOARELE ,sub forma de TRIUNGHI, ar cobora, in casa noastra, si s-ar aseza singur, ar intra singur ,in SFANTA ICOANA, mai sus, de umarul drept al lui IISUS, si de acolo, ar lumina orbitor de tare, si ar pulsa, ,exact ca si inima noastra din piept, asa, arata, TRIUNGHIUL AURIU, aparut din senin, in SFANTA ICOANA.

                                           FRATILOR, ascultati ce spune ,UN GLAS, din CER, referitor, la cateva sute de caiete, pe care le-am scris si pastrat, de-a lungul anilor, cu al lui DUMNEZEU CUVANT, citez:

                                 "CAIETE SCRISE, IN VIRTUTEA , ANTERIOARA !
                                   DE DATA ACEASTA, FIIND UNICUL TAU, SOLD !
Clipa in care, vad cu ochii inchisi, O MASA ,sus ,in CERUL de noapte ,iar pe aceasta MASA, care era luminata de O LUMINA alba, stralucitoare,imi vad,CAIETELE mele, pe care, am scris, de-alungul anilor, (cel putin 13 ani ),CUVANTUL LUI DUMNEZEU, si TAINELE SALE !
Caiete ,pe care am scris, despre MAICA LUI DUMNEZEU, si MINUNILE Ei, despre planete si razboaie, despre cutremure, despre politicieni, mai vechi sau mai noi, despre ceea ce traim in prezent si despre ceea ce va urma.,etc,etc.
Despre toate acestea ,fratilor, urmeaza sa scriu, in continuare, pe tot parcursul vietii mele, atat cat va fi ea, mai lunga sau mai scurta.
Daca ar fi dupa dorinta mea sufleteasca, si maine, mi-as dori sa plec la CERURI.,fara niciun regret, ci cu mare bucurie. Dar, nu e dupa dorinta mea, ci ,dupa VOIA BUNULUI DUMNEZEU, si eu, ma supun VOII SALE, trup si suflet, inima si cuget.
Am promis, toate acestea, LUI DUMNEZEU SI MAICII DOMNULUI, ca, voi face VOIA SA, cu pretul vietii mele, si ca voi, apara CUVANTUL SAU, cu viata mea.
Fratilor, intrati pe BLOG, in fiecare zi, si veti gasi, alinare la durerile voastre, veti gasi aici, bucurie sufleteasca,in locul tristetii, si veti mai gasi, UN SFAT, O POVATA, care va sterge lacrimile voastre.
                                              Cu dragoste si cu pretuire,
                                                                                     Maria


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu