marți, 26 februarie 2013

STRIGATUL DE DURERE, VENIT DIN SFANTA CRUCE !

XMa rugam, la SFANTA TREIME, spuneam CREZUL,  si cand rosteam,CUVINTELE.."SI INTRU DUHUL SFANT, DOMNUL DE VIATA FACATORUL, CARE DIN TATAL PURCEDE / CELA CE IMPREUNA CU TATAL SI CU FIUL....(vad in aceasta clipa, vad cu ochii inchisi, cum deasupra SFINTEI ICOANE,cu SFANTA TREIME, cum O MANA NEVAZUTA, imbraca, la propriu, partea de sus, a SFINTEI ICOANE, cu VARFUL unui TRIUNGHI AURIU, DENS, EXTREM DE STRALUCITOR.  Cu cele doua laturi, de sus ,ale triunghiului. Erau groase, laturile, si straluceau ,mai tare ,decat Soarele. In camera, aveam doar, o minuscula veioza, asa incat, era semiintuneric, dar, STRALUCIREA enorma, venea din ACOPERISUL (TRIUNGHIUL) de SOARE, ce acoperea SFANTA ICOANA.
Dimineata, in zori, ma trezeste, UN GEAMAT, de durere, ce venea din pieptul meu, dar nu eu ,eram cea care gemea de durere. Aud, UN GLAS, care face asa:
                      "Aaaaaaaaaaaaa! (pun mana ,pe piptul meu, si-mi dau seama ca,acest GEAMAT, venea din SFANTA CRUCE din lemn, de care ,eu nu ma despart, cand ma culc; o strang la pieptul meu. Continui, sa strang la pieptul meu, SFANTA CRUCE, si tin ochii inchisi,  si GLASUL, GEME DE DURERE, si iar striga asa:
               "Aaaaaaa ! Aaaaaaa ! Aaaaaaaaaaaaaaaaa....(si geamatul de durere, nu mai avea forta, glas, ca sa mai continuie si...se sfarseste ). Deschid ochii, privesc la SFANTA CRUCE, O sarut, lacrimile-mi curg pe obraji, o strang din nou la pieptul meu, si in aceasta clipa, am stiut ca, ACEL GEAMAT, DE DURERE CUMPLITA, ERA AL MANTUITORULUI nostru, IISUS HRISTOS. Inchipuiti-va, fratilor, cat a suferit MANTUITORUL, cand a fost, RASTIGNIT.,pe SFANTA CRUCE ! Cu dragoste si pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu