sâmbătă, 16 februarie 2013

PUTEREA LUI DUMNEZEU !!!

Stateam la biroul meu si scriam, cand ,brusc, ochii mi se inchid, fara voia mea, si vad O CARTE  ,mare si lucioasa pe coperte, si O MANA nevazuta, scrie sub ochii mei, cu litere mari, aurii stralucitoare, scrie asa:' "PUTEREA LUI DUMNEZEU "! si aud un Glas,care se roaga asa:" MARESTE SUFLETE AL MEU, PE DOMNUL, IMPARATUL CERESC.."! In alta dupa amiaza, aud alt Glas, care spune asa:" CA DE-A DREAPTA CRUCII, STA MANTUITORUL IUBIT SI LAUDAT, INTRU TOTI VECII.!" Iata fratilor, ce intreba un Glas, :" MAI ISI MANACA DI SUFLET ? MAI , BEA DIN SUFLET? (dragii mei, cu pacatele pe care le facem, cu lacomia noastra, ne mancam sufletul, cu betia si excesele de tot felul, Lumina lui HRISTOS, nu mai lumineaza sufletul nostru, ci, el, sufletul, este acoperit de rautatea si lacomia lumii acesteia). Putin mai tarziu, in noapte, vad cu ochii inchisi, cum ,in camera mea, sub plafonul care disparuse, s-a format UN CERC AURIU, MARE DE TOT, in care , straluceau multi SFINTI, cu, coroane de Lumina, deasupra capului, fiecaruia.  Un GLAS, din CER, spune: "AM FACUT  IERI, RASPANDIREA SUFLETELOR "! Ca intotdeauna, cu pretuire si dragoste , Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu