vineri, 15 februarie 2013

ONOAREA SI TOATA VIATA NOASTRA, LUI HRISTOS DUMNEZEU, S-O DAM !!!

27 martie 2006 ,zori de zi ! Dormeam si brusc, ma trezeste UN GLAS, care spune asa:" ONOAREA, CARE VA SA VINA ,..ONOAREA SI TOATA VIATA NOASTRA, LUI HRISTOS DUMNEZEU, S-O DAM ! "Scumpii mei, ONOAREA, DEMNITATEA, VIATA NOASTRA, s-o punem in MAINILE DOMNULUI, si mare bucurie sufleteasca vom avea. Dupa doar 20 min,aud din nou, alt GLAS, care spune asa:"
                           "ESTE..O REVISTA ,PENTRU CARE ,SE ADUNA CEVA ! CUM SE NUMESTE ASTA ? (si un al GLAS, spune):" FOND !FOND ! FOND ,SPRE STABILITATE SI SARLATANIE "! (clipa in care,vad 2 maini, care tin O REVISTA, pe a carei COPERTA, era trupul si chipul,(bust) al MANTUITORULUI.,cu vesmant albastru, sub care .,s-au suprapus, cateva CUVINTE din LUMINA, scrise de O MANA ,nevazuta, O MANA CEREASCA SFANTA, si pe coperta, sub CHIPUL lui IISUS, scria asa:" FOND, PENTRU STABILITATE SI SARLATANIE "!. Fratilor, stim cu totii ca, sunt multi oameni, care scot diferite reviste, numai cu gandul, de a castiga multi bani si de a santaja,pe cei care vor publicitate in asemenea reviste. Mie, BUNUL DUMNEZEU, mi-a spus asa:" IN DAR, AI LUAT, IN DAR, SA DAI .! Ceea ce si fac, dragii mei. IN DAR, scriu,pentru voi toti, care CREDETI in DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, si pentru voi, cei,mai putin credinciosi., caci, in DAR am luat, iar inima mea, imi este alipita, numai de DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI, si in niciun caz, de bogatiile desarte, a lumii acesteia. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu