sâmbătă, 16 februarie 2013

DIN SLUJBELE ,EGIPTENILOR !

Dimineata de aprilie 2006, cand ma trezeste UN GLAS, care spune asa : DA-I ASTA !  DIN SLUJBELE EGIPTENILOR "!(clipa in care ,vad cu ochii inchisi, vad UN CER de ziua, si multi oameni, adunati sub CERUL liber. UN PREOT, se indreapta spre mine si-mi da O CARTICICA, iar eu , IL intreb fara cuvinte, daca pot sa citesc, si PARINTELE imi face semn ca...DA ! Clipa in care aud , GLAS, care spune asa:" UNDE TATAL, LE-A DAT DEZROBIRE,  SI JUG, SPRE VOUA INCHINARE "!. In alta dimineata, ma trezeste GLAS, care spune asa:" SA CITIM CEVA !(si un altul intreaba ):CE? EVANGHELIA, DREPTATII "! DUMNEATA .,L-AI CUNOSCUT PE DOMNUL ! FIII VOSTRI ,L-AU CUNOSCUT ,FOARTE, FOARTE MULT ! ASTEPTAM...(si glasul se pierde). Nu dupa mult timp, aud GLAS, care spune asa:" EU SUNT OAIA ,CEA PIERDUTA ,CHEAMA-MA , MANTUITORULE ! TU ESTI, LACUSTA MEA"!(si glasul dispare). Un alt GLAS, mai tarziu spunea asa:"PLOUA DEPENDENT, ASUPRA LACASURILOR "! Dragii mei, sa facem sa ploua si asupra inimii noastre, cu bunatate, cu mula si dragoste. Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu