sâmbătă, 12 ianuarie 2013

PAPA IOAN PAUL AL DOILEA !!! UN SFANT ..LA CERURI !

2 APRILIE 2005, ora 21,37 ! Ma rugam ,ca in fiecare seara, si brusc aud glas:" A MURIT ! A ADORMIT ,INTRU VESNICIE,PREA SFANTUL PARINTE,PAPA IOAN PAUL AL 2-LEA "! Am ramas uimita,la acest mesaj, stiam ca PAPA era f bolnav,dar nu stiam ca murise. Am deschis televizorul, si pe toate canalele vedeam ca se transmite,,MOARTEA PAPEI IOAN PAUL AL DOILEA. Va inchipuiti dragii mei, cum era inima si sufletul meu, la aflarea acestei VESTI, ca apoi sa aud in mass-media.  3 APRILIE 2005,ora 14,27. Stateam putin intinsa in pat, si brusc aud:" O MURIT PAPA, AI AUZIT ? AI VAZUT? SPERANTA ,MOARE ULTIMA "!. 7 APRILIE 2005,ora 18,45 ! Ma rugam,si brusc aud glas:" SARBATORILE ,LA NUNTA PAPEI "!( si vad cu ochii inchisi, cum,acolo ,SUS IN CERURI,in vesminte albe foarte stralucitoare, cu ceva mic, rosu, rotund, asezat pe crestetul capului,pe INSUSI PAPA IOAN PAUL AL DOILEA, mai tanar cu cateva zeci de ani, cam la 50 ani,in fata unei mese inalte, unde se afla un scaun inalt,si pe care,statea PAPA IOAN PAUL AL 2-LEA ,inconjurat, acolo in CERUL SFANT, de O LUMINA ALBA, ORBITOARE. Era foarte vesel si fericit.  PAPA, dupa moarte, ajunsese in IMPARATIA LUI DUMNEZEU. Un glas, striga tare: " GLASUL LUI KAROL WOJTYLA ,SE AUDE, 44000 DE SECUNDE ".!Dragii mei,dupa cum vedeti, nimic, nu ramane,necunoscut, acolo ,SUS LA CERURI. Am si multe mesaje, mai tainice,despre LUME, dar inca nu am voie sa le scriu aici. Cu multa dragoste sufleteasca, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu