sâmbătă, 24 noiembrie 2012

URMARITI-L !URMARITI-L SI PRINDETI-L .....

Dragii mei, frati si surori INTRU DOMNUL ! Iata cum strigau mai multe glasuri in cor ,strigau cu ura ,in miez de noapte, si m-au  trezit din somn: "URMARITI-L ! URMARITI-L SI PRINDETI-L ! (dar alte glasuri ca de INGERI, cantau asa:"LAUDATI-L ,LAUDATI-L, LAUDATI-L,SI-L PREA INALTATI-L !",cum sa avem noi curajul, in zilele noastre, sa strigam, precum glasurile rele, ca sa-L urmarim, cand MANTUITORUL, S-A JERTFIT  PENTRU NOI, PE SFANTA CRUCE? Iata ce sfat, primim de SUS ; "FAMILISTULUI ,SA-I DAI O FARFURIE SI SA NU CAUTI PRICINA DIVINULUI ",(suntem predipusi, ca atunci cand cineva ne cere o mana de ajutor, sa dam vina pe DUMNEZEU, si sa spunem ca asa a fost VOIA DOMNULUI, pentru ca acea persoana, este oropsita si are nevoie de ajutor; dar nu este asa; DUMNEZEU, a dat mai mult altora, pentru ca ei, sa dea si celor care nu au; dar oare asa facem?) Ce trist, spunea un glas: "CATI NU SUNT DIN CEI CARE, CER ACOLO LUMINA.....";da dragilor, cand sufletul se desprinde de trup, el este dus, acolo unde,noi i-am pregatit, cat am trait pe Pamant,de am avut CREDINTA,si am facut fapte bune, este dus in Rai, de am hulit pe DUMNEZEU SI PE MAICA DOMNULUI, si am fost zgarciti in toate,atunci, Sufletul ,se va chinui, vesnic in Iad.Alt glas,spune cu dragoste : "PREA SFINTELE SI DUMNEZEIESTILE TALE EVANGHELII; NU-TI INTOARCE FATA TA ,PANA IN SFARSIT ...",si in final, haideti sa ne rugam asa, precum UN GLAS DIN CER A SPUS: "DOAMNE AL PUTERILOR, FII CU NOI; ODATA CU VENIREA DUHULUI SFANT, AL GRIJILOR....(si glasul dispare).Eu nu dispar, ci voi deschide un alt articol.Cu mult drag, pentru voi toti, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu