vineri, 16 noiembrie 2012

Sa-L iubim, pe DUMNEZEU ! Sa iubim pe Maica Domnului.!

In miez de noapte, ma trezeste un glas, care spunea cu multa dragoste asa: "TE IUBESC, DOAMNE ,DUMNEZEULE ! CA PERSOANA, ESTI TU ,CU ADEVARAT !".Era in mijloc de noapte,abia atipisem, si brusc, ma simt luata pe sus, prin aer, prin noapte, atrasa ca de un magnet, si dusa SUS IN CERUL SFANT. Aici, vad, O MASA ROTUNDA, in a carei parte de sus, vedeam pe SFANTA TREIME, apoi, de jur imprejurul mesei rotunde, vedeam numai SFINTI, ca si cum ar fi ,in carne si oase,Pe mine, m-a asezat, in partea de jos a mesei rotunde, in mijlocul Sfintilor.  Stateam acolo, si priveam cu teama la SFANTA TREIME, ce era intr-o Lumina alba, orbitoare, ce pulsa tot timpul. Sfintii toti, aveau aureole deasupra capului, ce straluceau foarte. Intr-o clipa, totul....s-a pierdut, iar eu, am revenit pe pamant, adica in patul meu, trupul meu, cutremurandu-se ca la un curent electric. Sa nu uitam dragii mei, sa IUBIM PE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, mai presus de tot si de toate. Cu drag, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu