miercuri, 28 noiembrie 2012

SA ASCULTAM...EVANGHELIA DREPTATII...

c

Era mijloc de aprilie, noaptea, ma rugam si brusc,Rugaciunea mea,este intrerupta, de un glas puternic: "DUCETI-VA....SA ASCULTAM EVANGHELIA DREPTATII. VENITI, SA NE INCHINAM, INCHINARII ! INCHINARII LUI HRISTOS, PRE-ADAPTUL,PRE - ADAPTUL !La doar cateva minute, aud glas care striga : "IN INTUNERIC !(clipa in care vad UN CER DE NOPATE,apoi glasul striga tare: VIATA !(clipa in care CERUL DE NOPATE, SE TRANSFORMA IN ZIUA, iar pe CER, apar norisori, alb rozii). in alt miez de noapte, cand ma rugam, aud glas duios,care spune asa: "SE SPUNE CA, POCAINTA,ESTE CEA MAI MARE VIRTUTE A OMULUI". Dragii mei, ce inseamna POCAINTA? Pocainta, inseamna sa pazim cele 10 PORUNCI a DOMNULUI. Pazind PORUNCILE LUI DUMNEZEU, ne pocaim, ne curatim Sufletul de pacate, devenim mai buni, mai milostivi, inseamna ,sa nu purtam nimanui ura, nici macar dusmanului nostru. Asta este POCAINTA ! Sa nu ne mandrim cu ce avem, sa fim smeriti cu inima si Sufletul, sa ajutampe cel in necaz, fie si numai cu un sfat bun.In alta noapte de aprilie 2009,aud in timp ce ma rugam :"SI SALTA ACUM SI TE BUCURA SIOANE,CA DOAR SUNT...LIBERTATEA!". Un alt glas, in alta zi, spune asa: "SA SCHIMBAM LUMEA, DUPA VREMI", Si as dori ,sa inchei in aceasta noapte, cu 10 mai 2009, dupa miezul noptii,cand imi aud propriul glas, care se roaga asa: "TE SLAVESC DOAMNE, TE CINSTESC, TE LAUD, (iar un glas venit din CER, ma completeaza: "SI TE SCRIU CINSTIT".  Sa stiti,dragii mei, caci, chiar am scris si scriu CINSTIT, CUVANTUL ce vine de SUS. Niciodata ,nu am pus de la mine, vreun cuvant. Si asa va fi, cat voi trai, si voi putea scrie! CUVANTUL DOMNULUI ESTE CUVANTUL DOMNULUI. Eu, sunt un om pacatos, ca toti oamenii; sunt doar CONDEIUL,care reda in scris, tot ce BUNUL DUMNEZEU,binevoieste sa-mi arate. Cu mult drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu