luni, 5 noiembrie 2012

LUMINA FAPTELOR BUNE ! SA FIM BUNI SI MILOSTIVI SI ASTFEL, VOM CASTIGA IMPARATIA CEREASCA!

c

In viata noastra scurta, pe acest Pamant, nu facem decat sa alergam pentru a ne aduna comori, fara sa ne gandim, macar,catusi de putin la suflet. Nimic, dar absolut nimic nu vom lua cu noi,atunci cand DUMNEZEU, va porunci sa ni se ia Sufletul, si sa fie adus in FATA SA. Si cata rusine si teama ne va cuprinde atunci ! Acum cateva zile, am avut o traire, in zori de zi. Eram ,SUS in CER, inconjurata doar de norii senini. In fata mea, la doar3 m, se afla o masa din lemn, dreptunghiulara. In dreapta ,capatului mesei, auzeam un glas rau, un glas care-mi dadea fiori de groaza. In stanga capatului mesei, vad 2 maini barbatesti, doar 2 maini;spun barbatesti,pentru ca erau cu par pe ele, si se cunosteau ca erau maini de barbat. Eu stateam la 3 m distanta, nu-mi vedeam trupul, nu stiam ca am familie, sau ca, as fi trait vreodata pe Pamant. In mijlocul mesei, se afla UN CANTAR, cum vedem la magazine, unde pe o parte se pune marfa si pe cealalta greutatile.UN CANTAR sub forma triunghiulara, a carui Ac, se ducea si in stanga si in dreapta. Glasul cel rau ,striga ,citez: "SA-I PUNEM ACUM PACATELE !  (si aud un glas dulce, care mi-a luat orice teama, care zice asa : "DA ! SA LE PUNEM ! (si vad cum talerul din dreapta mea si a mesei, se misca f putin, cam pana la 200 gr,daca ar fi sa cantarim noi, cu al nostru cantar lumesc. Si glasul bland, spune : "SA PUNEM SI FAPTELE BUNE ",glasul rau, spune:"SA LE PUNEM !",si vad doua maini, barbatesti, care apuca,ca din aer, de deasupra mesei, capatul din stanga, apuca ceva nevazut si pune pe talerul din stanga, acul se duce, pana aproape de capat, spre stanga; acum , mainile cele doua, strang palmele caus, si apuca ca din aer, tot de deasupra mesei, ceva nevazut, si adauga pe talerul din stanga, si vad cum acul cantarului se duce spre stanga pana la maxim si peste. Acum glasul bland, il intreaba pe cel rau :"Ei, CUM ESTE ? si glasul exclama plin de rautate, printre dinti un "Mda "!. Iar eu ma trezesc ca la o strafulgerare in tot corpul, si-mi notez ceea ce tocmai, DUMEZEU, mi-a aratat. Am stat si am cugetat la cele traite si vazute, si am ramas uimita de ADEVARUL FAPTELOR BUNE..Intotdeauna dragii mei, sa cautam sa facem FAPTE BUNE, caci cu acestea plecam din aceasta lume trecatoare, si FAPTELE BUNEale noastre, CREDINTA, RUGACIUNEA SI POSTUL ,ne vor salva de Iadul cel cumplit. Cu dragoste si cu pretuire, Maria.

Un comentariu: