sâmbătă, 24 noiembrie 2012

DA ! PESTE TOT, PESTE TOT ,E LUMINA LUI DUMNEZEU!

Tot in aug,2012,dupa miezul noptii, un glas, spune tremurand de emotii, de frica:"MA ROG LA DUMNEZEU ! (si alt glas,spune):'DA ! PESTE TOT! PESTE TOT ESTE LUMINA LUI DUMNEZEU! si o putem vedea, dragii mei, dar trebuie sa credem cu adevarat ca, nu suntem de capul nostru;de ce sa asteptam sa ni se intample ceva rau, ca apoi sa alergam la BUNUL DUMNEZEUsi sa credem?Nu faceti camine! Eu am asteptat, sa mi se intample in 1997, o tragedie in famile, ca apoi, sa-L implor pe BUNUL DUMNEZEU si pe MAICA DOMNULUI, sa ma ajute ca sa nu ma pierd, pe calea cea rea, adica pe cea a diavolului; si BUNUL DUMNEZEU, S-A MILOSTIVIT,spre mine, pacatoasa, dar numai, dupa ce I-AM PROMIS,CA, VOI MURI, DE VA FI NEVOIE, CA SA APAR CUVANTUL SAU, SI SA ADUC PE SEMENII MEI, LA CREDINTA CEA ADEVARATA, ADICA ,LA CEA ORTODOXA! Pe 12 sept,2012, un glas spunea asa:"MA DUC LA SFANTA BISERICA,IN SEARA ACEASTA,A LUI IISUS !(noi sa mergem, ori de cate ori, Sufletul ne-o cere);

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu